آخرین وضعیت ترافیکی تهران | اتوبان مدرس سنگین ترین محور بزرگراهی

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی عصرگاهی پایتخت را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ترافیکی تهران | اتوبان مدرس سنگین ترین محور بزرگراهی

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی عصرگاهی پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ محمد رنجبر کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وضعیت ترافیک عصرگاهی شهر تهران گفت: در اتوبان شهید همت و در مسیر شرق به غرب در محدوده پل شهید مدرس شاهد شروع ترافیک هستیم و این وضعیت تا روی پل جلال آل احمد و محدوده شیخ فضل الله نوری ادامه دارد.

وی ادامه داد: در بزرگراه حکیم و در محدوده ورودی تونل رسالت ترافیک آغاز می‌شود و تا رو به روی برج میلاد این ترافیک متراکم و سنگین است در بزرگراه شهید سلیمانی و در مسیر غرب به شرق بعد از پل شهید حقانی نیز شاهد آغاز ترافیک هستیم و این وضعیت تا ابتدای خروجی پل شهید صیاد شیرازی ادامه دارد.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار کرد: در بزرگراه شهید مدرس که سنگین‌ترین محور بزرگراهی در سطح شهر است در مسیر شمال به جنوب و از محدوده پل پارک وی ترافیک آغاز و تا خروجی بزرگراه همت غرب ادامه دارد.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: در بخش جنوبی تهران و در محدوده بزرگراه آزادگان و در هر دو مسیر در محدوده پل دستواره تا محدوده پل شهید تندگویان شاهد ترافیک متراکم هستیم.

وی گفت: در خیابان جلال آل احمد و مسیر شرق به غرب و بعد از زیرگذر خیابان کارگر تا قبل از اتوبان شیخ فضل الله نوری شاهد ترافیک متراکم و سنگینی هستیم.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور خطاب به رانندگان بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود تا در زمان رانندگی در شرایط مه آلود حتماً از نور پایین چراغ خودروی خود استفاده کنند و در صورت محدود شدن از چراغ مه شکن استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66342

ارسال نظر