توانایی اعلام یک تعطیلی را هم ندارید؟ / انتقاد از نحوه اعلام تعطیلی شنبه

مسئولان در جلسه استانداری برای تعطیلی مدارس و ادارات، دقیقا چه چیزی را تصویب کردند که از بعد از اعلام خبر، هر چند دقیقه یک اصلاحیه‌ای درباره آن منتشر می‌شود. انگار هر یک از اعضای جلسه در گفتگو با رسانه‌ها برداشت شخصی‌شان را اعلام کرده‌اند.

توانایی اعلام یک تعطیلی را هم ندارید؟ / انتقاد از نحوه اعلام تعطیلی شنبه

روزنامه فرهیختگان نوست: مسئولان در جلسه استانداری برای تعطیلی مدارس و ادارات، دقیقا چه چیزی را تصویب کردند که از بعد از اعلام خبر، هر چند دقیقه یک اصلاحیه‌ای درباره آن منتشر می‌شود. انگار هر یک از اعضای جلسه در گفتگو با رسانه‌ها برداشت شخصی‌شان را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:ادارات، دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد

ابتدا خبر آمد که مدارس و ادارات و بانک‌ها و دانشگاه‌های تهران تعطیل هستند، بعد اصلاحیه دادند که نه، بانک‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ بازند بعد دوباره خبرگزاری دولت (ایرنا) خبر داد که روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرده که امتحانات دانشگاه برقرار است، بعد ایرنا خبرش را حذف کرد و این بار دانشگاه‌های علامه و تهران اعلام کردند که امتحانات دانشجویان تعطیل است و به روز دیگری موکول شده است.

جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 66196

ارسال نظر