دغدغه بازنشستگان درباره صندوق‌های بازنشستگی | مدیران متخلف وزارت کار برکنار شوند

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: برخی افراد متخلف و معلوم‌الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق‌های بازنشستگی هستند که باید برکنار شوند.

دغدغه بازنشستگان درباره صندوق‌های بازنشستگی | مدیران متخلف وزارت کار برکنار شوند

سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی، گفت: بنده در زمان رأی اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بودم که برخی افراد معلوم‌الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق‌های بازنشستگی فعالیت می‌کنند که شایسته نیست این افراد متخلف چنین مسئولیت‌هایی داشته باشند.

او بیان کرد: تخلفات این افراد به صورت مستند ارائه شده و قاعدتاً نباید این افراد مسئولیتی داشته باشند. وزیر کار در جلسه رأی اعتماد خود وعده داد که این افراد را برکنار می‌کند که امیدوارم این موضوع محقق شود.

نماینده مردم میانه تصریح کرد: هدف اولیه از تشکیل صندوق‌های بازنشستگی، ایجاد ارزش افزوده برای سرمایه شاغلان و تأمین رفاه آنها پس از پایان دوره اشتغال بود و ما باید ببینیم که تا چه حد این اهداف محقق شده است.

حسینی گفت: سوال بازنشستگان آن است که آیا صندوق‌های بازنشستگی پایگاه مستحکمی برای پاسخگویی به نیازهای بازنشستگان هستند یا خیر.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65528

ارسال نظر