نجات 3 محکوم به اعدام در زندان رجایی‌شهر کرج

با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط مسئولین و مددکاران زندان برای محکومین به قصاص، جهت اخذ رضایت از طریق مراجعات مکرر و ملاقات با اولیای دم، کمک خیرین، محاکم قضایی، شوراهای حل اختلاف و برگزاری جلسات صلح و سازش این سه نفر مددجو آزاد شدند.

نجات 3 محکوم به اعدام در زندان رجایی‌شهر کرج

با پیگیری و تلاش بی وقفه مسئولین و مددکاران زندان رجایی شهر، سه نفر از قدیمی‌ترین مددجویان محکوم به قصاص، پس از ۲۴، ۲۲ و ۲۱ سال حبس از زندان آزاد شدند.

الله‌کرم عزیزی، مدیر زندان رجایی‌شهر گفت: سه نفر از مددجویان قصاصی که بهترین دوران عمر خود را در حبس سپری کرده و در آستانه ۵۰ سالگی قرار گرفته بودند، با تلاش مددکاران، پس از رضایت و گذشت اولیای دم طعم دوباره زندگی را چشیدند.

عزیزی ادامه داد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده توسط مسئولین و مددکاران زندان برای محکومین به قصاص، جهت اخذ رضایت از طریق مراجعات مکرر و ملاقات با اولیای دم، کمک خیرین، محاکم قضایی، شوراهای حل اختلاف و برگزاری جلسات صلح و سازش این سه نفر مددجو پس از ۲۴، ۲۲ و ۲۱ سال حبس آزاد شدند که قدیمی‌ترین مددجویان محکوم به قصاص در این زندان بودند.

شایان ذکر است: از ابتدای سال تاکنون با همت واحد مددکاری زندان رجایی شهر تعداد ۲۱ نفر از محکومین به قصاص با جلب رضایت اولیا دم از مرگ نجات یافته‌اند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65512

ارسال نظر