تیراندازی به کارمند دانشگاه علامه برای دومین‌بار | ضارب فرار کرد

یک فرد موتور سوار به یکی از کارمندان بخش آموزش دانشگاه علامه طباطبایی تیراندازی کرد و متواری شد.

تیراندازی به کارمند دانشگاه علامه برای دومین‌بار | ضارب فرار کرد

خبرگزاری تسنیم نوشت: صبح امروز یکشنبه «هجدهم دی ماه ۱۴۰۱»، صدای شلیک یک گلوله، سکوت محله نامجو را درهم شکست و ثانیه‌ای بعد اهالی محله مشاهده کردند یک مرد جوان روی زمین افتاده و غرق در خون شده است.

با اعلام این خبر، به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه پیشانی هدف یک گلوله قرار گرفته بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که در محل تیراندازی حاضر شده بودند، مرد زخمی را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان سینا منتقل کردند.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.

بررسی‌های بیشتر نشان داد، مجروح حادثه که کارمند دانشگاه علامه طباطبایی بوده، ۲ ماه پیش نیز هدف سوء‌قصد از سوی یک فرد ناشناس قرار گرفته است.

حال مرد جوان در بیمارستان سینا پس از عمل جراحی مساعد گزارش شده است و تحقیقات پلیس پایتخت در رابطه با متهم پرونده ادامه دارد.

جزئیات تازه از سوءقصد به کارمند دانشگاه علامه طباطبایی

یک کارمند بخش آموزش دانشگاه علامه طباطبایی صبح امروز و پیش از سوار شدن به سرویس برای عزیمت به محل کار مورد سوءقصد قرار گرفت.

یکی از کارمندان بخش آموزش دانشگاه علامه‌طباطبائی ساعت ۷ صبح امروز به هنگام سوار شدن به سرویس ایاب و ذهاب این مرکز آموزشی مورد سوء قصد قرار گرفته و با شلیک ۲ گلوله به سر مجروح و روانه بیمارستان شده است. ضارب هنوز شناسایی نشده است.

او تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

پیش از این حادثه، او در شهریور ماه نیز مورد سوءقصد قرار گرفته بود و به قلب وی شلیک شده بود. 

حمله مسلحانه به کارمند دانشگاه علامه طباطبایی

یک فرد موتور سوار به یکی از کارمندان بخش آموزش دانشگاه علامه طباطبایی تیراندازی کرد و متواری شد.

ساعت ۷ صبح امروز ۱۸ دی ماه یکی از کارمندان بخش آموزش (مسول اداره امتحانات دانشکده حقوق و علوم سیاسی) حوالی منزل خود مورد اصابت گلوله از سوی یک فرد موتورسوار قرار گرفت.

بنا به گفته مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی، این فرد سابقا و در شهریور ماه یک بار دیگر هدف تیراندازی قرار گرفته بود.

انگیزه ضارب هنوز مشخص نیست و حادثه امروز در حال پیگیری است.

کارمند دانشگاه هم اکنون پس از انجام عمل جراحی به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 65100

ارسال نظر