ترافیک بسیار سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک شمال به جنوب محور‌های هراز و فیروزکوه سنگین و در آزادراه تهران _ پردیس و جاجرود فوق‌سنگین و با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

ترافیک بسیار سنگین در ورودی های شرقی پایتخت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک شمال به جنوب محور‌های هراز و فیروزکوه سنگین و در آزادراه تهران _ پردیس و جاجرود فوق‌سنگین و با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین در جریان است و سطح محورها لغزنده است.ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

وی با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی بدون زنجیرچرخ ممنوع است، گفت: به‌همراه داشتن تجهیزات زمستانه مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم، اغدیه کافی، اطمینان از سالم بودن سیستم‌گرمایشی، فنی و بخاری خودرو از الزامات ورود به محورهای هراز و فیروزکوه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و در برخی مناطق این محور مانند محدوده گدوک با یخ‌زدگی سطح محور و ترافیک فوق سنگین روربرو هستیم.

کهریزی ادامه داد: به دلیل برخورد دو محور فیروزکوه و هراز به آزادراه تهران_پردیس و جاجرود و همچنین وجود مه‌ غلیظ، ترافیک فوق سنگین به همراه پس زدگی چندین‌کیلومتری ترافیک را در این محورها شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می کنند، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی در جریان است و هم وطنان بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، خاطرنشان کرد: هم وطنان می توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در هنگام رانندگی، همچنین با رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64748

ارسال نظر