آلودگی هوا مدارس کدام شهرها را تعطیل کرد؟

کارگروه اضطراری آلودگی هوای استان قزوین مدارس ابتدایی و مراکز استثنایی نواحی یک و دو شهرستان قزوین در نوبت صبح و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و استثنایی شهرستان‌های البرز و آبیک طی نوبت صبح و بعدازظهر را تعطیل اعلام کرد.

آلودگی هوا مدارس کدام شهرها را تعطیل کرد؟

کارگروه اضطراری آلودگی هوای استان قزوین مدارس ابتدایی و مراکز استثنایی  نواحی یک و دو شهرستان قزوین در نوبت صبح و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و استثنایی شهرستان‌های البرز و آبیک طی نوبت صبح و بعدازظهر را تعطیل اعلام کرد.

کارگروه اضطراری آلودگی هوای شهرستان البرز شامگاه امروز تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ثبت شاخص ۱۶۳ پی‌پی‌ام برای هوای این شهرستان که به معنای هوای ناسالم است، دستور تعطیلی مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی این شهرستان برای فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه را صادر کرد.

بر این اساس همه مدارس مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی در نوبت‌های صبح و بعدازظهر تعطیلی هستند و کلاس‌های دانش‌آموزان در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

همچنین این کارگروه حرکت خودروهای دارای آلایندگی را ممنوع اعلام کرده و از شهرداری شهرهای تابعه از جمله شهر الوند و محمدیه خواسته که فعالیت‌های عمرانی دارای آلایندگی خود را تعطیل کنند.

در ضمن کارخانجات و صنایع آلاینده شهرستان البرز هم فردا حق فعالیت ندارند و در صورت فعالیت باید بخش‌های آلاینده را تعطیل کرده و با حداقل آلایندگی به کار خود ادامه دهند.

همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین هم طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی مدارس  پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مراکز استثنایی (ابتدایی) نواحی یک و دو شهرستان قزوین و شهرستان‌های البرز و آبیک خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه  فعالیت مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مراکز استثنایی (ابتدایی)  نواحی یک و دو شهرستان قزوین در نوبت صبح و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و استثنایی (ابتدایی) شهرستان‌های البرز و آبیک طی نوبت صبح و بعدازظهر روز چهارشنبه چهاردهم دی‌ماه غیرحضوری بوده و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

طبق این اطلاعیه عوامل اجرایی مدارس باید برای پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 64229

ارسال نظر