کشف سلاح‌های جنگ تمام عیار در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف سلاح جنگی دوشکا به همراه ۳۸۷ عدد فشنگ جنگی و ضد هوایی، در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان خبر داد.

کشف سلاح‌های جنگ تمام عیار در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف سلاح جنگی دوشکا به همراه ۳۸۷ عدد فشنگ جنگی و ضد هوایی، در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سردار محمد قنبری امروز اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان زاهدان با تعامل و همکاری نیروهای امنیتی سپاه پاسداران، طرح و برنامه های متعدد کنترلی و پیشگیرانه در سطح حوزه اجرا می کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در یک برنامه اطلاعاتی و از پیش تعیین شده این دو نهاد امنیتی، یک قبضه سلاح جنگی دوشکا به همراه ۲۹۲ عدد فشنگ ضد هوایی، ۹۵ عدد فشنگ جنگی و یک پایه فلزی در منطقه روستایی شهرستان زاهدان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تعدادی از فشنگ ها در زیر خاک پنهان شده و مستعمل شده بودند گفت: امنیت از مقوله های اصلی و بنیادین اجتماع در حیات و زیست بشری است که پلیس برای تامین و گسترش آن تمام تلاش خود را خواهد کرد.

توقیف سلاح و مهمات غیر مجاز در زابل

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۷ قبضه سلاح و ۱۲۰ فشنگ غیر مجازدر شهرستان زابل خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، که طی هفته گذشته، با هدف افزایش امنیت شهروندان و پیشگیری از جرایم در شهرستان زابل به اجرا درآمد، جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در دستور کار پلیس آن شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: دراین راستا مأموران انتظامی زابل، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و میدانی طی عملیات های جداگانه موفق شدند، ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز به همراه ۱۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف کنند.

سردار قنبری تصریح کرد: در این رابطه ۱۰ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به تبعات نگهداری سلاح غیرمجاز و رضایت مندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم قدردانی کرد و بیان داشت: چنین طرح هایی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه خرید و فروش سلاح های غیرمجاز، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ مشرق

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62228

ارسال نظر