خبر مهم از تسهیلات جدید و مسکن معلمان | تعاونی‌های مسکن فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش راه‌اندازی می‌شوند

استاندار البرز می‌گوید: از مدیرکل آموزش و پرورش خواسته شده که در تمامی شهرستان‌های استان نسبت به راه‌اندازی تعاونی‌های مسکن برای فرهنگیان اقدام کنند و این امکان برای تمامی اعضای مجموعه آموزش و پرورش بدون قیدوشرط‌های معمول خواهد بود.

خبر مهم از تسهیلات جدید و مسکن معلمان | تعاونی‌های مسکن فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش راه‌اندازی می‌شوند

استاندار البرز با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن فرهنگیان در استان بدون قید و شرط راه اندازی شوند، گفت: برای ارتقای سرانه‌های آموزشی و پرورشی البرز مصمم هستیم.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در مراسم ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس مناطق محروم استان البرز که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: امروز مفتخر بودیم که ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس مناطق محروم را با حضور خانواده شهید سید روح الله عجمیان متبرک کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز آخرین استان کشور در سرانه‌های آموزشی محسوب می‌شود، از این رو مصمم هستیم در دولت مردمی سیزدهم تدابیر ویژه ای برای جبران این کمبودها داشته باشیم.

عبداللهی گفت: طی اخذ موافقت رئیس جمهوری به استان متعهد شدیم که ۱۰۰ مدرسه در مرحله اول و در بازه زمانی ۳ ساله حداقل ۲۰۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان اضافه کنیم.

وی افزود: به طور قطع برای این منظور به شکل جهادی و با راه اندازی نهضت مدرسه سازی و جلب مشارکت خیرین برای تأمین نیاز استان درحوزه آموزش و پرورش وارد میدان شده‌ایم.

استاندار البرز با اشاره به معلمان استان، گفت: آموزگاران در فرهنگ و جامعه ما از جایگاه والایی برخوردار هستند بنابراین باید در راستای ارتقا معیشت و رفاه آنها اقدام کنیم.

وی افزود: در استان برای تکریم، حمایت و حل موضوعات معلمان در حوزه مسکن و معیشت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

عبداللهی گفت: بر این اساس از مدیرکل آموزش و پرورش استان خواسته شده که در تمامی شهرستان‌های استان نسبت به راه‌اندازی تعاونی‌های مسکن برای فرهنگیان اقدام کنند و این امکان برای تمامی اعضای مجموعه آموزش و پرورش بدون قیدوشرط‌های معمول خواهد بود.

وی افزود: همچنین با توجه به قول مساعدی که از معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اخذ شد، مقرر شد که ۴۰ فضای ورزشی در مدارس استان ایجاد شود.

در پایان نیز با بدرقه استاندار البرز و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، خودروهای حامل تجهیزات راهی مدارس استان البرز شد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61578

ارسال نظر