برنامه‌های جدید وزیر آموزش و پرورش اعلام شد

وزیر آموزش و پرورش برنامه‌ای برای دیدار صمیمی با فرهنگیان و همراهی نمایندگان حوزه‌های انتخابیه برخی شهرستان‌ها، استاندار و مدیران آموزش و پرورش دارد.

برنامه‌های جدید وزیر آموزش و پرورش اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از سفر یک‌روزه وزیر آموزش و پرورش به کرمانشاه خبر داد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه سفر خواهد کرد، اظهار کرد: طبق برنامه از پیش تعیین شده و به دعوت نماینده حوزه انتخابیه شهرستان‌های کنگاور، هرسین، بیستون و صحنه میهمان یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش استان کرمانشاه خواهد بود که در این شهرستان‌ها نیز بازدید خواهند داشت.

وی افزود: سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش در روز پنجشنبه یکم دی ماه به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان کرمانشاه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: طی سفر وزیر آموزش و پرورش دیدار صمیمی با فرهنگیان و همراهی نمایندگان حوزه‌های انتخابیه برخی شهرستان‌ها، استاندار و مدیران آموزش و پرورش در برنامه‌ها را خواهیم داشت.

محمدی با ابراز امیدواری در خصوص رفع مشکلات آموزشی طی سفر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمانشاه، گفت: در این سفر با ارائه برخی مشکلات و بررسی‌های لازم توسط وزیر آموزش و پرورش به دنبال حل مشکلات آموزشی استان بوده و برای تحقق آن تلاش لازم را خواهیم داشت.

وی در پایان به برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: حضور در مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با فرهنگیان و نشست با مسئولان مربوطه از برنامه‌های مهم این سفر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61112

ارسال نظر