انهدام یک باند خطرناک بین‌المللی در آب‌های جاسک

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان در این عملیات سه نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام یک باند خطرناک بین‌المللی در آب‌های جاسک

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و کشف ۴۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای دریایی شهرستان جاسک خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان اطلاعاتی استان و دریادلان پایگاه دریابانی جاسک با اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه روزی از فعالیت یک باند بین المللی قاچاق سازمان یافته مواد مخدر که در محموله کلان موادمخدر از مبدا زرآباد سیستان و بلوچستان بارگیری و به سمت آب‌های استان هرمزگان حرکت کرده و به مقصد حوزه غربی خلیج فارس، کشور عراق و استان‌های خوزستان و بوشهر و... قاچاق می‌کنند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس مرزبانان به محل مورد نظر عزیمت و پس از ساعت ها کمین و تغییر تاکتیک، با یک فروند شناور که حامل مواد مخدر بوده برخورد کرده، و در یک اقدام سریع شناور را توقیف کردند. 

سردار اسماعیلی خاطرنشان کرد: مرزبانان در این عملیات  موفق شدند ۴۱۵ کیلیوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک تیغه خشاب کلاش حاوی ۲۹ عدد فشنگ جنگی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان در این عملیات سه نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61045

ارسال نظر