جزئیات تبدیل وضعیت و استخدام ۲۵ درصد ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر اعلام شد

جزئیات حق جذب و به‌کارگیری ۲۵ درصد ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی اعلام شد.

جزئیات تبدیل وضعیت و استخدام  ۲۵ درصد ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر اعلام شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: دستورالعمل به‌کارگیری ۲۵ درصد از فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران در شرکت‌های بزرگ استان رصد و پیگیری می‌شود.

ارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت‌های استان به منظور بررسی میدانی اعمال ۲۵ درصد حق به‌کارگیری و جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان اظهار کرد: این بازدید از شرکت‌های بزرگ را در سطح استان جهت بررسی و پیگیری و نظارت بر جذب به کارگیری ۲۵ درصد از جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده معزز شهدا آغاز کردیم.

او افزود: ما علاوه بر وظیفه قانونی، مسئولیت داریم نسبت به جذب فرزندان و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنیم چرا که اعتقاد داریم با وجود صنایع بزرگ و شرکت‌های عظیم در استان وجود بیکار در بین خانواده‌های معزز شهدا زیبنده نیست.

غمگین با اشاره به اینکه این مانور مشترک با مدیر کل بنیاد شهید استان و در جهت بررسی میزان تحقق حق جذب و به‌کارگیری ۲۵ درصد ویژه خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: وظیفه ما تلاش به منظور ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال زایی برای عموم جوانان جویای کار، پیگیری و انجام مصوبات است.

وی افزود: بر اساس این مصوبه قانونی و دستور اکید استاندار، تمام شرکت‌های استان مکلف به رعایت و اجرای مصوبه هستند و در صورت عدم تمکین از این مصوبه برای مدیران این شرکت‌ها ترک فعل محسوب شده و این موضوع قطعاً از طریق مراجع ذیربط قابل پیگیری و رسیدگی است.

غمگین گفت: شهدا بر گردن ملت ایران حق بزرگی دارند و بی شک امنیت و آسایش کنونی این نظام مقدس مرهون ایثار و رشادت شهدا است و ما وظیفه داریم به امورات خانواده شهدا به بهترین شکل ممکن رسیدگی کنیم.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60625

ارسال نظر