اعزام کادر درمان به نجف و کربلا با شرایط جدید + جزئیات

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نسبت به اعزام کادر پزشکی به درمانگاه‌های این مرکز در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی برای ارائه خدمات درمانی داوطلبانه به زائرین در دوره‌های 16 روزه اقدام کرده است.

اعزام کادر درمان به نجف و کربلا با شرایط جدید + جزئیات

مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نسبت به اعزام کادر پزشکی به درمانگاه‌های این مرکز در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی برای ارائه خدمات درمانی داوطلبانه به زائرین در دوره‌های ۱۶ روزه اقدام کرده است.

حسین فضلی معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: فراخوان جذب کادر درمان برای حضور در عتبات عالیات با شرایط جدید در مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر آغاز شد.

وی ادامه داد: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نسبت به اعزام کادر پزشکی به درمانگاه‌های این مرکز در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی برای ارائه خدمات درمانی داوطلبانه به زائرین در دوره‌های ۱۶ روزه اقدام کرده است.

فضلی با بیان اینکه در سنوات قبل این اعزام ها ۲۸ روزه انجام می‌شد ادامه داد: به دلیل طولانی بودن دوره برخی از پزشکان امکان شرکت در این اعزام ها را نداشتند، به همین دلیل برای سهولت در اعزام پزشکان طول دوره کاهش یافت.

فضلی در ادامه بیان کرد: پزشکان و پیراپزشکان شامل (پرستاران و کارشناسان فوریتهای پزشکی) می‌توانند با داشتن شرایط اقدام به ثبت نام، تکمیل و بروزرسانی اطلاعات در سامانه جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت به آدرس REG.HMC.IR کنند.

معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره شرایط شرکت در این دوره‌ها توضیح داد: متقاضیانی که در سامانه جذب و اعزام  مرکز پزشکی حج و زیارت ثبت نام ندارند باید ابتدا در سامانه ثبت نام کرده و سپس در فراخوان شرکت کنند. متقاضیانی که اطلاعات ثبت نام آنها ناقص باشد، باید ابتدا تمام مراحل و فرم های سامانه نرم افزاری را تکمیل و سپس در فراخوان شرکت کنند.

فضلی افزود: پزشکان برای شرکت در این دوره‌ها باید دارای پروانه مطب و حداکثر سن ۶۰ سال باشند، پرستاران باید دارای حداقل مدرک کارشناسی پرستاری و حداکثر سن ۵۰ سال و کارشناسان فوریتهای پزشکی باید دارای مدرک پرستاری، کارشناسی و یا کاردانی فوریتهای پزشکی و حداکثر سن ۵۰ سال باشند.

وی اضافه کرد: اعزام این دوره‌ها با توجه به ارائه خدمات داوطلبانه بصورت کوتاه مدت خواهد بود.

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60074

ارسال نظر