توضیحات یک وکیل دادگستری درباره کمک دکتر «حمید قره حسنلو» به مجروحان حادثه بهشت سکینه و کمالشهر کرج

یک رئیس کل دادگستری استان البرز درباره اینکه دکتر «حمید قره حسنلو» به طلبه مجروح در جریان حوادث روز ۱۲ آبان‌ماه در کرج کمک کرده است، توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات یک وکیل دادگستری درباره کمک دکتر «حمید قره حسنلو» به مجروحان حادثه بهشت سکینه و کمالشهر کرج

خبرگزاری مهر نوشت: روز گذشته یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که «حمید قره حسنلو» یکی از متهمان اعتراضات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان‌ماه و در جریان درگذشت روح‌الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با این ادعا اظهار کرد: اینکه حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان حوادث روز ۱۲ آبان‌ماه در کرج کمک کرده است صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که محل درگذشت عجمیان که حمید قره حسنلو در این محل حضور داشته، با محل ضرب و شتم طلبه مجروح‌شده فاصله قابل توجهی دارد و متهم نمی‌توانسته همزمان در ۲ محل حضور داشته باشد.

قابل ذکر است، «حمید قره حسنلو» فرزند محمد علی، یکی از متهمان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان و حوادث ۱۲ آبان کرج است.

این فرد به افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مأموران حافظ امنیت و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور متهم است.

طبق اظهارات متهم حمید قره حسنلو، وی همراه با همسر خود فرزانه قره حسنلو جهت حضور در حوادث بهشت سکینه (س) و در محل ضرب و جرح و قتل بسیجی روح‌الله عجمیان حضور داشته‌اند.

به گفته نماینده دادستان در جلسه دادگاه، همسر متهم که در محل حاضر بوده و از متهمان پرونده است در اظهارات خود گفته متهم ضرباتی به روح‌الله عجمیان زده است.

همچنین بر اساس مستندات تصویری موجود در پرونده، قره حسنلو در زمان شهادت عجمیان آنقدر به صحنه جنایت نزدیک بوده که یکی از ضربات چاقوی پرت شده به سمت بدن شهید عجمیان، دست وی را نیز زخمی می‌کند.

همچنین در زمان دستگیری متهم در منزل و در بررسی گوشی همراه او، فیلمی از زمان حادثه که توسط خود متهم ضبط شده نیز کشف شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59757

ارسال نظر