جزئیات تازه از تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران | همه تبدیل وضعیت‌ها باید انجام شود

عضو شورای شهر تهران می‌گوید: در بازدید از سازمان‌ها و مناطق متوجه شدم که بخشی از کارگران سازمان‌ها و شرکت‌ها با اینکه کارهایشان را کرده‌اند و پرونده تشکیل شده است، اما هنوز تبدیل وضعیت نشده و کارهای آنها مغفول مانده است. این در حالیست که بخشی از آنها اقدام به گرفتن رأی دیوان عدالت اداری کردند.

جزئیات تازه از تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران | همه تبدیل وضعیت‌ها باید انجام شود

عضو شورای شهر تهران از عدم اجرای تبدیل وضعیت کارگران ایثارگر در شهرداری گلایه کرد.

ناصر امانی امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس بند ۹ تبصره ۲۱ قانون بودجه امسال شهرداری موظف است که نسبت به تبدیل وضعیت کلیه ایثارگرانش اقدام کند، گفت: در آستانه یکسالگی گزارش معاون شهردار در شورا هستیم که قول داده بود همه تبدیل وضعیت‌ها انجام شود اما در بازدید از سازمان‌ها و مناطق متوجه شدم که بخشی از کارگران سازمان‌ها و شرکت‌ها با اینکه کارهایشان را کرده‌اند و پرونده تشکیل شده است، اما هنوز تبدیل وضعیت نشده و کارهای آنها مغفول مانده است. این در حالیست که بخشی از آنها اقدام به گرفتن رأی دیوان عدالت اداری کردند.

وی افزود: مسکوت ماندن تبدیل وضعیت این افراد موجب شده که آنها تصور کنند شهرداری نمی‌خواهد تبدیل وضعیت انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری موظف است دیر یا زود این کار را انجام دهد. پس چرا شیرینی این بسته خرسندسازی را تبدیل به غم کنیم و شهرداری هر چه زودتر نسبت به انجام این مهم اقدام کند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59110

ارسال نظر