جزئیات تبدیل وضعیت دکترمعلمان اعلام شد

دانشگاه فرهنگیان فراخوان تطبیق و تبدیل وضعیت دکتر معلمان، مأموران آموزشی و دکتر کارشناسان دانشگاه فرهنگیان به هیئت علمی را ابلاغ کرد.

جزئیات تبدیل وضعیت دکترمعلمان اعلام شد

 فراخوان تبدیل وضعیت دکترمعلمان به هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد. داوطلبان از تاریخ ۲۷ آذر تا ۴ دی ۱۴۰۱ در سامانه جذب دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند.

دانشگاه فرهنگیان فراخوان تطبیق و تبدیل وضعیت دکتر معلمان، مأموران آموزشی و دکتر کارشناسان دانشگاه فرهنگیان به هیئت علمی را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:

الف. پرسنل رسمی قطعی وزارت آموزش و پرورش در رسته آموزشی ـ فرهنگی و رشته شغلی دبیر، هنرآموز، آموزگار، امور تربیتی (پرورشی).

ب. مامورین آموزشی دانشگاه فرهنگیان دارای رسته آموزشی ـ فرهنگی و رشته شغلی دبیر، هنرآموز، آموزگار، امور تربیتی (پرورشی) در استخدام رسمی قطعی وزارت آموزش و پرورش که از سال ۱۳۹۱ با داشتن مدرک دکتری تخصصی معتبر حداقل دو سال به عنوان نیروی آموزشی موظف در دانشگاه مشغول به تدریس موظف بوده‌اند.

ج. نیروهای رسمی قطعی دانشگاه فرهنگیان با سابقه حداقل ۵ سال سابقه همکاری موظف (مامور از آموزش و پرورش یا عضو غیر هیئت علمی دانشگاه)

و دارای شرایط سنی حداکثر ۴۵ سال با در نظر گرفتن بند های ۳ و ۴ دستورالعمل می‌تواند تا ۵۰ سال نیز مورد قبول واقع شود.

دانشگاه فرهنگیان با هدف ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد کیفی و کمی ارتقای بهره‌وری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در دستیابی به اهداف و ماموریت‌ها در نظر دارد بخشی از هرم اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود را از میان مشمولین فوق تامین کند.

شرایط ویژه

داشتن سطحی متناسب از آگاهی و معارف دینی.

داشتن سوابق دفاع از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و سوابق ارزشمند عملی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی.

توانایی در جهت ارتقای دینی و پرورش نسل دانشجوی مومن، انقلابی، متعهد، امیدوار با هویت اسلامی.

التزام عملی به گسترش و تقویت ایمان، اعتقاد اسلامی، تهذیب و تزکیه نفس، افزایش باور عمومی نسبت به عقاید اسلامی و اعتلای روح معنویت، مکارم و فضائل اخلاقی.

التزام به گسترش و تقویت برنامه‌های اسلامی شدن مراکز آموزش عالی و اعتقاد به بومی‌سازی علم در ساحت‌های متنوع آن.

شرایط اختصاصی

دکتر معلمان به افرادی اطلاق می‌شود که با داشتن مدرک دکتری تخصصی معتبر به عنوان عضو رسمی ـ قطعی آموزش و پرورش در رسته آموزشی و فرهنگی و رشته شغلی دبیر، هنرآموز، آموزگار، امور تربیتی (پرورشی) مشغول به خدمت هستند.

مامور آموزشی و افرادی اطلاق می‌شود که در رسته آموزشی ـ فرهنگی و رشته شغلی دبیر، هنرآموز، آموزگار، امور تربیتی (پرورشی) در استخدام رسمی قطعی آموزش و پرورش باشد و از سال 1391 با داشتن مدرک دکتری تخصصی معتبر حداقل دو سال به عنوان نیروی آموزشی موظف در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تدریس موظف بوده‌‌اند.

دکتر کارشناس به افرادی اطلاق می شود که در وضعیت استخدام رسمی قطعی با مدرک دکتری تخصصی معتبر و دارای حکم اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه باشد و حداقل به مدت 5 سال سابقه همکاری موظف مامور از آموزش و پرورش یا عضو غیر هیئت علمی دانشگاه با دانشگاه را دارند. کارکنان با حکم مدرسی دانشگاه نیز در شمول این بند قرار می‌گیرند.

دارا بودن مدرک دکتری تخصصی همراه با رساله تحقیقی الزامی است.

مدارک تحصیلی دو مقطع آخر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا باید مرتبط بوده و با رشته مورد تقاضای فرد برای عضویت هیئت علمی مرتبط باشد.

 حداقل معدل برای متقاضیان عضویت هیئت علمی در دانشگاه برای دوره کارشناسی 15، کارشناسی ارشد 16 و دکتری تخصصی 17 است.

فرد متقاضی باید از تاریخ ابلاغ دستورالعمل تا قبل از شرایط احراز بازنشستگی بتواند حداقل 10 سال به عنوان عضو هیئت علمی خدمت کند.

شرایط سنی برای مشمولان شامل افراد با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی و حداکثر 45 سال سن می‌شود.

 شروع به خدمت متقاضیان پس از طی مراحل جذب و تأیید هیئت اجرایی جذب دانشگاه به عنوان استادیار پایه یک با وضعیت استخدام رسمی آزمایشی مشغول به کار خواهند شد.

تمام داوطلبان از تاریخ 27 آذر تا 4 دی 1401 در سامانه جذب دانشگاه فرهنگیان به آدرس www.jazbtd.cfu.ac.ir ثبت نام و مدارک و مستندات را بارگذاری کنند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57927

ارسال نظر