ماجرای خبر خودکشی دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران چیست؟

خبری در فضای مجازی مبنی بر اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در فضای مجازی منتشر شده است.

ماجرای خبر خودکشی دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران چیست؟

خبرگزاری ایسنا نوشت: پس از اقدام به خودکشی یک دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران، اطلاعات بیشتری از این اتفاق به دست آمد.

«زهرا.ج» دانشجوی مقطع دکتری رشته برق دانشگاه تهران پیش ازظهر امروز از راه‌پله طبقه دوم دانشکده برق قدیم واقع در دانشکده فنی(امیرآباد شمالی)به پایین می‌پرد. بررسی‌ها حاکی از آن است که این دانشجو در مخالفت با درخواست استاد مبنی بر درج نام یک فرد در مقاله‌اش که هیچ ارتباطی با مقاله وی ندارد، اقدام به خودکشی می‌کند. 

این دانشجو بلافاصله پس از برگزاری جلسه با استاد و اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل می‌شود.

خودکشی دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران

ظهر امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر اقدام به خودکشی یکی از دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران در فضای مجازی منتشر شد. در جزئیات این خبر آمده بود که این دانشجو از بالای ساختمان به پایین می‌پرد و اقدام به خودکشی می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در فضای مجازی، استاد از دانشجو می‌خواهد که نام یک فرد را در مقاله‌اش ثبت کند، اما دانشجو زیربار نمی‌رود و در اعتراض به این تصمیم استاد، اقدام به خودکشی می‌کند.

یک منبع آگاه ضمن تایید این خبر گفت: در جریان این حادثه که پیش از ظهر امروز، در محیط دانشگاه اتفاق افتاد، یک دانشجو با استاد خود در ارتباط با اسامی که در مقاله ثبت می‌شود، بحث می‌کند. گفته می‌شود که استاد برای ثبت نام یک فرد که هیچ ارتباطی با مقاله ندارد، پافشاری می‌کند اما دانشجو نمی‌پذیرد.

وی ادامه داد: برخی از منابع اظهار می‌کنند، دانشجو به استاد می‌گوید اگر از ثبت نام آن شخص خودداری نکند، به خودش آسیب می‌رساند که با ادامه بحث با استاد، متاسفانه این دانشجو اقدام به خودکشی می‌کند.

این منبع آگاه درباره آخرین وضعیت دانشجوی مصدوم گفت: این دانشجو در حال حاضر در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57515

ارسال نظر