دفاع یک نماینده از معلمان/ تذکر به وزیر آموزش و پرورش

یک نماینده در صحن علنی امروز مجلس به وزیر آموزش و پرورش تذکراتی داد.

دفاع یک نماینده از معلمان/ تذکر به وزیر آموزش و پرورش

 یعقوب رضازاده در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه ۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود گفت: از تقدیر و فرمایشات پدرانه و گهربار مقام معظم رهبری از نیروهای بسیج و مدافع امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر می کنم که باعث خوشحالی مردم و مسئولان گردید. همچنین موفقیت ورزشکاران تیم ملی فوتبال را به مردم تبریک عرض می کنم.

نماینده مردم سلماس در مجلس یازدهم ادامه داد: به رئیس جمهور پوشالی جمهوری آذربایجان الهام علی اف تذکر جدی می دهم که اگر قرار باشد آذربایجان ملحق شود، باید آذربایجان شما به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود. جا دارد از سردار اصانلو برای حمله به پایگاه های عناصر ضدانقلاب و تجزیه طلب تشکر و قدردانی کنم. همچنین از نمایندگان ملتی که از مدافعان امنیت حمایت کرده اند، سپاسگزارم.

وی در تذکری خطاب به وزیر کشور افزود: درخواست بازگشایی بازارچه مرزی سلماس را دارم، از وزیر نیرو برای تخصیص اعتبار جهت تکمیل سد دریک و از وزیر بهداشت و درمان برای اشتغال پرستاران و لیسانس های مامایی که در دوران کرونا از خودگذشتگی کردند، قدردانی می کنم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان، رتبه بندی معلمان، تعیین تکلیف نهضتی های قبل و بعد از سال ۱۳۹۱ را مورد توجه قرار دهید.

 

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56720

ارسال نظر