آتش‌سوزی گسترده در یک کلینیک پزشکی در خیابان سپهسالار

سرپرست ایستگاه شماره ۲۰ آتش‌نشانی اصفهان که از لحظات اولیه در محل حریق حضور داشت، با بیان اینکه موتورخانه طعمه حریق شده بود، گفت: دود ناشی از این حریق از داخل داکت‌ها به داخل کلینیک سرایت کرده بود و تعداد زیادی از بیماران و همراهان آنها در معرض دود گرفتگی قرار گرفته بودند.

آتش‌سوزی گسترده در یک کلینیک پزشکی در خیابان سپهسالار

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در یکی از کلینیک‌های پزشکی اصفهان واقع در خیابان سپهسالار خبر داد و گفت: این حریق قبل از سرایت به داخل بیمارستان و با کمترین خسارت ممکن مهار شد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۱۸ دقیقه (روز یکشنبه، ۶ آذرماه) رؤیت دود و شعله از داخل موتورخانه این کلینیک پزشکی به آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ آتش‌نشانان از دو ایستگاه ۲۰ (خیابان مصلی) و ایستگاه شماره ۵ (میدان بزرگمهر) به موقعیت اعزام شدند.

سرآتشیار پرتوی سرپرست ایستگاه شماره ۲۰ آتش‌نشانی اصفهان که از لحظات اولیه در محل حریق حضور داشت، با بیان اینکه موتورخانه طعمه حریق شده بود، گفت: دود ناشی از این حریق از داخل داکت‌ها به داخل کلینیک سرایت کرده بود و تعداد زیادی از بیماران و همراهان آنها در معرض دود گرفتگی قرار گرفته بودند، اما با سرعت عمل آتش‌نشانان ۷۰ نفر از داخل ساختمان به خارج هدایت شدند که عملیات تخلیه دود به سرعت صورت پذیرفت و از سرایت دود به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن به محل آتش‌سوزی رسیدند و حریق را کنترل کردند، خاطرنشان کرد: دودزدگی و مشکلی برای بیماران در بیمارستان به وجود نیامد و قبل از سرایت آتش به داخل بیمارستان با کمترین خسارت ممکن خاموش و توصیه‌های ایمنی به آتش‌نشانان داده شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56711

ارسال نظر