درخواست کارگران برای تصویب سریع طرح ساماندهی استخدام کارکنان | نیروهای پیمانکاری، رسمی شوند

یکی از کارگران حفار می‌گوید: کار حفاری بسیار سخت و پرخطر است؛ ما بعد از ساعات کار با سر و رویی سیاه و آلوده به مواد شیمایی برای استراحت می‌رویم با این وجود پیمانکاری هستیم؛ رسمی‌های نفت هیچ‌یک از سختی‌های کار ما را ندارند.

درخواست کارگران برای تصویب سریع طرح ساماندهی استخدام کارکنان | نیروهای پیمانکاری، رسمی شوند

جمعی از کارگران حفار شرکتی که در شرکت‌های مختلف مشغول به کار هستند،  خواستار تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در هفته‌ی جاری شدند.

این کارگران می‌گویند: حالا که تعطیلات مجلس تمام شده و از امروز طرح‌های مختلف در دستور کار صحن علنی قرار گرفته، توقع داریم طرح ساماندهی نیز همین هفته به صحن بیاید و مصوب شود.

بیشتر بخوانید: استخدام دولتی برای همیشه کنسل شد؟

یکی از کارگران حفار می‌گوید: کار حفاری بسیار سخت و پرخطر است؛ ما بعد از ساعات کار با سر و رویی سیاه و آلوده به مواد شیمیایی برای استراحت می‌رویم با این وجود پیمانکاری هستیم؛ رسمی‌های نفت هیچ‌یک از سختی‌های کار ما را ندارند.

به گفته‌ی او، کار حفاری که یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست، در برخی شرکت‌ها به پیمانکاران نیروی انسانی واگذار شده؛ همه‌ی امید ما به طرحی‌ست که نمایندگان مجلس مدام وعده‌ی تصویب آن را می‌دهند؛ آیا این هفته کار تمام می‌شود و مسیری برای تبدیل وضعیت ما باز می‌شود؟/ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56331

ارسال نظر