متولدین ماه های مختلف چگونه عصبانی می شوند؟

می توان با اطمینان گفت که تمام افراد بنا به دلایل مختلفی در زندگی خود عصبانی شده اند، اما آیا می دانید که متولدین هر ماه از سال نحوه عصبانی شدنشان چگونه است؟

متولدین ماه های مختلف چگونه عصبانی می شوند؟

می توان با اطمینان گفت که تمام افراد بنا به دلایل مختلفی در زندگی خود عصبانی شده اند، اما آیا می دانید که متولدین هر ماه از سال نحوه عصبانی شدنشان چگونه است؟

همه ما تحت شرایط بروز حالت عصبانیت قرار گرفته ایم، مثلا برخی از رفتارهای همکاران مان و یا پشت ترافیک طولانی ماندن باعث عصبانیت ما شده است اما این که متولدین هر یک از ماه ها چگونه علائمی در حین عصبانیت نشان می دهند در این قسمت مورد نظر است.

متولدین فروردین

متولدین فروردین در حین بروز حالت عصبانیت چهره شان برافروخته و ترسناک می شوند. عنصر متولدین این ماه آتش است و به شدت در چنین مواقعی داغ می کنند. در این حالت آن ها فوق العاده کج خلقی و اوقات تلخی می کنند. این افراد به سادگی مشتعل میشوند و سریعا نیز آرام میشوند. اما در دعوا ممکن است از حرف ها و گفته های تاحدودی طعنه دار استفاده کنند.

متولدین اردیبهشت

در عین حال که خیلی زمان می برد تا یک موضوع بتواند چهره یک اردیبهشت ماهی را برافروخته کند و عصبانی شود، اما اگر زمانی از دستتان عصبانی شد، دیگر بروید به دنبال کار خودتان ! زیرا در این حالت او آرام نشسته و در فکر نقشه ای برای خراب کردن طرف مقابل است بنابراین بهتر است بدانید این یک آرامش قبل از طوفان است. اردیبهشتی ها آدم های خونسردی هستند که با نگاهی سنگین می توانند شما را سر جای خود بنشانند.

عصبانی شدن

 

طالع بینی مردان متولد تیر در عشق و زندگی

یک اردیبهشت ماهی هیچ گاه اشتباهات شما را فراموش نمی کند و همیشه آن را در بین دعوا به شما یادآوری می کند و حتی بحث موضوعات مربوط به سال های گذشته را پیش می کشد! بنابراین توجه کنید اگر یک اردیبهشت ماهی از دستتان عصبانی شد، خیلی زود این موضوع را فراموش نمی کند. همچنین متولدین این ماه تا حدودی کینه ای هستند.

متولدین خرداد

متولدین خرداد داشتن درگیری های فکری زیاد زود عصبی میشوند پس به این افراد پیله نکنید و مراقب باشید که در حرف های خود از چه کلماتی استفاده می کنید. آنها در بحث و مشاجرات کلامی زبان شان درست مثل یک شمشیر تند و تیز بوده بنابراین زمانی که با آن ها بحث می کنید انتظار شنیدن هر حرفی را داشته باشید. همچنین این افراد به دلیل هوش و زکاوت بالایی که دارند به راحتی نقاط ضعف و قوت شما ار می شناسند و در لابلای بحث و دعوا نقاط ضعف تان و یا مواردی که با عدم موفقیت روبرو بودید را به شما یادآوری می کنند.

عصبانی شدن

متولدین تیر

متولدین این ماه فوق العاده حساس هستند و تا زمانی که چندان مورد توجه اطرافیان قرار نگیرند، اخمو و ترشرو هستند و خیلی زودتر از افراد سایر ماه ها عصبی میشوند. از این که احساس کنند به آن ها کم توجهی شده و یا ارزش های آن ها نادیده گرفته شده باشد، متنفرند. تیر ماهی ها حین بروز عصبانیت هیچ گونه توجهی به اطرافیان ندارند و هرچیزی را که سر راه دارند از بین می برند.

اگرچه در حین عصبانیت کلام زشتی هم از دهانشان بیرون نمی پرد، اما شخصیتشان به گونه ای است که در تنهایی خود اشک می ریزند. پس سعی کنید که هیچوقت با عواطف این افراد شوخی نکنید و برای اینکه بتوانید آن ها را آرام کنید بهتر است نشان دهید که همچنان مثل گذشته دوستشان دارید.

متولدین مرداد

متولدین این ماه کسی را تحویل نمی گیرند تا او بخواهد با آن ها شوخی کند یا آن ها را عصبانی کند اما اگر به شعور آن ها توهین شده و یا دست کم گرفته شوند و عصبی گردند، در حال عصبانیت خیلی انفجاری عمل کرده و بلند بلند فریاد می زنند و حتی ممکن است شی به سمت طرف مقابل پرتاب کنند. عنصر این ماه نیز آتش است و به شدت برافروخته می شوند. باید گفت متولدین این ماه غرور خاصی دارند و نسبت به مشاجره پیش آمده، احساس پشیمانی نمی کنند. اگر چه عصبانیت آن ها زمان زیادی طول نمی کشد و خیلی زود آرام می شوند. این افراد در مواقع عصبانیت از نظر ظاهری جذاب هستند.

عصبانی شدن

متولدین شهریور

متولدین این ماه خیلی کم عصبانی میشوند و عصبانیت خود را پنهان کرده و سعی می کنند خونسرد به نظر برسند اما اگر عصبانی شوند، کنترل کردن آنها بسیار سخت است پس همیشه مراقب باشید که آنها را عصبی نکنید.

متولدین مهر

به ندرت بتوان یک مهر ماهی را عصبانی کرد زیرا معمولا افرادی بسیار صبور هستند. هیچ وقت به شدت یک فروردین ماهی و یا مرداد ماهی عصبانی و چهره برافروخته نمی شود اما در عین حال این حس عصبانیت در آنها، درونی است و موجب می شود تا مدت ها از آن فرد متنفر باشند بنابراین اگر فردی آنها را عصبانی کند، احتمالا برای همیشه او را از زندگی خود محو می کنند و دیگر ارتباطی نخواهند داشت. از یک مهر ماهی انتظار نداشته باشید که در حین عصبانیت با شما برخوردی داشته باشد. آن ها افرادی خونسرد هستند، حتی اگر فرد مقابل به آن ها توهین کند، ممکن است واکنشی نشان ندهند. متولدین این ماه معمولا سعی دارند تا جای ممکن با فرد مقابل هیچ گونه مواجهه و بحثی نداشته باشند و بیشتر اوقات سعی میکنند که هر طور شده عصبانیت های خود را بروز ندهند زیرا آرامش را بیشتر از هر چیز دیگری در زندگی دوست دارند و سعی در ایجاد تعادل در احساسات مثبت و منفی خود دارند.

عصبانی شدن

متولدین آبان

آبان ماهی ها اگرچه خیلی زود از کوره در نمی روند اما زمانی که عصبانی می شوند، از فرد مقابل کینه عمیقی به دل می گیرند تا حد نقشه نابود کردن آن فرد در ذهنشان پیش می روند. متولدین این ماه وقتی عصبانی می شوند، به شدت در عین آرامش به فکر تلافی می افتند و چهره شان چندان برافروخته نمی شود اما فوق العاده کینه به دل می گیرند پس هیچوقت نباید دست به عصبی کردن آن ها بزنید.

متولدین آذر

اگر چه زمان زیادی می برد که یک آذر ماهی به شدت عصبانی شود، و اگر عصبی شوند، شاید در نگاه اول اصلا کاری با او نداشته باشند و سعی کنند آن را با شوخ طبعی بیخیال شوند، اما اگر متولدین آذر از فردی بسیار عصبانی شوند، دیگر احساس می کنند او را اصلا نمی شناسند. آن ها به قدری رک و بی پرده در مشاجرات صحبت می کنند که شاید اشک طرف مقابل را هم در بیاورند. در عین حال زمانی که یک آذر ماهی از طرف مقابل عصبانی بشود، سعی می کند برای همیشه او را از زندگی خود حذف کند و دیگر ارتباطی نداشته باشد.

متولدین دی

اگر چه متولدین دی ماه حتی الامکان خونسردند و سعی در حفظ آرامش خود دارند اما زمانی که عصبانی شوند، دو اتفاق می افتد یا تا جایی که می توانند از شما فاصله میگیرند یا طرف مقابل را به طور کلامی مورد حمله قرار می دهند و در عین حال ممکن است اشیایی که در دسترسشان است نیز به سمت او پرتاب کنند، پس در هر صورت مراقب باشید. آن ها سعی دارند به طرف مقابل وانمود کنند آدم نا متعادلی نیستند، اما کارهای طرف مقابل آن ها را به شدت دیوانه وار عصبانی کرده است.

متولدین بهمن

متولدین بهمن زمانی که از فردی عصبانی شوند تا مدتی او را در ارتباطات خود اصلا به حساب نمی آورند زیرا آنها عصبانیت خود را نوعی توهین به خود تلقی می کنند. اگر یک بهمن ماهی از دست شما عصبانی شد، بهتر است به او فرصت دهید تا مدتی آرامش پیدا کند. اگر رفتار مناسب شما را دید، دوباره نسبت به شما مهربان خواهد بود.

عصبانی شدن

متولدین اسفند

متولدین اسفند بیشتر در معرض آسیب حمله دیگران قرار می گیرند تا اینکه آنها خودشان عصبانی شوند و به نوعی زخم خورده روابط احساسی هستند. نسبت به خصوصیات آن ها انتقاد چندانی وارد نیست، چرا که در ارتباطات خود فوق العاده احساسی و مهربان برخورد می کنند. طوری که حتی اگر زمانی به عنوان طرف مقابل موجب رنجش آن ها شدید، به شدت احساس ناراحتی و مقصر بودن می کنید و هرگز خودتان را نمی بخشید. سعی کنید متولدین این ماه را عصبی نکنید و قبل از عصبی کردنشان در مورد اخلاقشان از اطرافیان آن ها بپرسید

منبع : پرسون

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55529

ارسال نظر