خبر خوش مجلس از استخدام نیرو‌های خدماتی در آموزش و پرورش

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مجوز استخدام نیرو‌های خدماتی در آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

خبر خوش مجلس از استخدام نیرو‌های خدماتی در آموزش و پرورش

کیومرث سرمدی واله، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکل کمبود نیروی خدماتی در مدارس نیازمند دریافت مجوز استخدام از سوی وزارت آموزش و پرورش از سازمان اداری و استخدامی است که متأسفانه از سال ۹۰ هیچ‌گونه استخدامی در این رابطه وجود نداشته است.

او گفت: برای رفع شدن کمبود سرایدار مدارس و بابای مدرسه در شهرستان اسدآباد پیگیر این امر از طریق وزارت آموزش و پرورش برای دریافت مجوز استخدام از سازمان اداری و استخدامی هستیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمتگزاران و سرایداران مظلوم‌ترین اقشار در کارمندان دولت به لحاظ سختی کار و درآمد پایین هستند که باید توجه ویژه‌ای به این قشر شود.

سرمدی واله از آسفالت و زیرسازی راه قره‌بلاغ اسدآباد، موسوم به جاده پایین روستا خبر داد و گفت: بعد از تخصیص بودجه از محل اعتبارات در اختیار نماینده مجلس از بودجه ۱۴۰۰ زیرسازی و آسفالت راه یک کیلومتری روستای قره بلاغ که جزء مطالبات دیرینه مردم بود، انجام شد.

او گفت: با توجه به جمعیت کم قره‌بلاغ، احتمال تخصیص اعتبار برای این جاده ضعیف بود که به همین منظور با تخصیص بخشی از اعتبار در اختیار خود از بودجه ۱۴۰۰ این مشکل مرتفع شد.

او با اشاره به اینکه این  طرح  شامل اصلاح پل و لوله گذاری، تعریض، زیرسازی و آسفالت بود، در آبان ماه امسال به اتمام رسید، گفت: پیش از این و در خردادماه ۱۴۰۰ با راه اندازی سایت مخابراتی، قره بلاغ تحت پوشش آنتن موبایل با قابلیت دسترسی به اینترنت ۳ G قرار گرفت./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 55488

ارسال نظر