توضیحات آموزش و پرورش گیلان درباره ضرب‌و‌شتم شدید یک دانش‌آموز

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: پس دریافت گزارش مدیر مدرسه‌ای در تالش مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط معلم این مدرسه، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

توضیحات آموزش و پرورش گیلان درباره ضرب‌و‌شتم شدید یک دانش‌آموز

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از رسیدگی به پرونده معلم خاطی در تنبیه بدنی دانش‌آموز تالشی که منجر به شکسته شدن دست این دانش آموز شده است، خبر داد.

محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به ضرب‌و‌شتم یک دانش آموز در یکی از مدارس شهر تالش توسط معلم گفت: معلم تالشی که با لگد زدن به پای دانش آموز پایه ششم ابتدایی، موجب زمین خوردن و شکستن دست این دانش آموز شده بود به هیئت تخلفات اداری این اداره کل معرفی شد.

او افزود: این دانش آموز ابتدایی تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر برای ادامه مراحل درمان بستری شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان در این‌باره اظهار کرد: پس دریافت گزارش مدیر مدرسه‌ای در تالش مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط معلم این مدرسه موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

شهرام رفیعی در ادامه با بیان اینکه این معلم با لگد به پای دانش آموز باعث زمین خوردن و شکسته شدن دست دانش‌آموز شده بود، افزود: طی بررسی‌های انجام شده و بازدید میدانی از مدرسه یاد شده، برای معلم متخلف توصیه کتبی صادر شد و پرونده وی در هیات تخلفات استان در حال پیگیری است.

منبع: مهر
کدخبر: 54861
  • ا

    مطمعنی به خاطر آلودگی هواست

ارسال نظر