اختصاص بلیت رایگان و نیم‌بهای ورزشگاه‌ها به دانش‌آموزان

رئیس شوراى شهر تهران اعلام کرد: سعی ما این است که بلیت ورزشگاه‌ها برای دانش آموزان و افرادی که باید ورزش کنند اما توان مالی ندارند، به صورت رایگان یا نیم‌بها باشد.

اختصاص بلیت رایگان و نیم‌بهای ورزشگاه‌ها به دانش‌آموزان

مهدى چمران، رییس شوراى شهر تهران در حاشیه صد و هفتمین جلسه علنى شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ون‌های موجود تهران بسیار فرسوده هستند و در مکان هایی نمی‌توان از اتوبوس استفاده کرد.

وى ادامه داد: برای فروش اقساطی و کمک هزینه از سمت دولت درحال مذاکره هستیم و امیدواریم رانندگان با اسقاط خودروی خود بتوانند این خودروها را خریداری کنند.

چمران گفت:  مشکلاتی که در ورزشگاه های ما وجود دارد بزرگ است؛ البته نرخى که برای آنها مشخص کرده‌اند، شوخی است و نرخ‌های وزارت ورزش چندین برابر است وقتی نرخ را پایین می‌آوردیم ،فرد نمی‌تواند اجاره خود را نیز درآورد و ممکن است احجاف کند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: امسال نمی‌توان قیمت ها را تغییر داد اما باید تعدیل هزینه برای افرادی که می‌خواهند استفاده کنند ایجاد شود برای مثال استخر نیاوران با هزینه های زیاد تنها ٣٠ تومان است.

وی ادامه داد: سعی ما این است که بلیت ورزشگاه‌ها برای دانش آموزان و افرادی که باید ورزش کنند اما توان مالی ندارند، به صورت رایگان یا نیم‌بها باشد و ورزش کنند و درحال بررسی این موضوع هستیم.

چمران با اشاره به اخلال سامانه تهران من گفت: اختلالات سامانه درحال رفع شدن است و پیشنهاد کرده‌ایم تا تمامی سامانه ها به جای اینکه در یک خط باشند بر روی خط های متفاوت قرار گیرند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54806

ارسال نظر