اقدام انقلابی وزیر آموزش و پرورش برای رتبه‌بندی معلمان | ماموریت کارکنان ادارات حقوقی مشخص شد

احمدی لاشکی آموزش و توانمندسازی مدیران اجرایی و کارشناسان حقوقی در راستای مستندسازی املاک آموزش و پرورش را به عنوان یک اصل در حوزه حقوقی دانست.

اقدام انقلابی وزیر آموزش و پرورش برای رتبه‌بندی معلمان |  ماموریت کارکنان ادارات حقوقی مشخص شد

احمدی لاشکی گفت: رتبه‌بندی حدود یک میلیون ‌معلم کار سختی بود اما با جدیت و حرکت جهادی و انقلابی وزیر آموزش و پرورش و رئیس‌جمهور، عملیاتی شد.

قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در همایش روسای ادارات حقوقی آموزش و پرورش استان‌های کشور در کرمان گفت: اولین ماموریت کارکنان ادارات حقوقی ابتکار عمل در شناسایی ارتباطات تقنینی است که باید منعکس کننده نیاز‌های سیستم برای قانون گذاری باشد.

او  افزود: باید در واحد‌های حقوقی از حوزه انفعالی به فعالیت اثر بخش حرکت کنیم.

احمدی لاشکی آموزش و توانمند سازی مدیران اجرایی و کارشناسان حقوقی در راستای مستندسازی املاک آموزش و پرورش را به عنوان یک اصل در حوزه حقوقی برشمرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش احصای مسائل اولویت دار آموزش و پرورش با دانش حقوقی را ضروری دانست و تاکید کرد: مسائل اولویت‌دار آموزش و پرورش باید توسط مسئولان حقوقی به مدیران ارائه شود.

او با اعلام اینکه اهدافی بلند پشت این همایش‌ها نهفته است  و کسانی که در حوزه حقوقی هستند باید اهل دانش باشند، افزود: در دستگاه تعلیم و تربیت همه مسائل در حوزه حقوقی است باید در تمام حوزه‌ها پخش باشند.

 لاشکی بیان کرد: شما بهترین نفرات حقوقی هستید که  باید بررسی کنید و با ذهن خلاق موانع را از سر راه بر داریم.

او گفت: در رتبه بندی معلمان بلاخره با کمک رییس جمهور محترم و وزیر آموزش و پرورش بلاخره به سرانجام رسید.

احمدی لاشکی افزود: برداران و خواهران حقوقی شناسایی و مدیریت تعارض منافع و سلامت اداری مدنظر شما باشد.

او با اعلام اینکه با ۱۸۶ نفر به دلیل تعارض منافع خداحافظی کردیم بیان کرد: با کسی تعارف نداریم و معلمان معتمدترین و ایمن‌ترین افراد جامعه هستند و اگر خدای نکرده مشکلی پیش آمد نباید نامه زد و فساد را باید فریاد زد تا دیگران سوء استفاده نکند.

 او افزود: یکی از کار‌های جدی شما باید مستند سازی باشد وقت بگذارید و گرنه باید مرتب راهی دادگاه شوید، باید اسناد املاک و تصبیت مالکیت دولت باید با جدیت انجام شود.

رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دراین همایش گفت: امیدواریم نتیجه این جلسات برای مناطق محروم و عدالت آموزشی در این مناطق مثمر ثمر باشد.

او افزود: استان کرمان ۶ هزار و ۲۰ مدرسه دارد و ۵ هزار ۸۰۰ واحد آموزشی و ۴۷ هزار معلم دارد.

همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان‌های کشور با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس و استاندار و روسای آموزش و پرورش استان در سالن دیوان محاسبات شهر کرمان برگزار شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54598

ارسال نظر