جزئیات تازه درباره جان باختن 3 نفر در اعتراضات سمیرم | 25 آبان در خانه اصفهان چه گذشت؟

حجت‌الاسلام جعفری گفت: یک نفر از مقتولان بر اثر وارد آمدن جسم سخت به سر جان خود را از دست داده و علت فوت ۲ نفر دیگر اصابت گلوله بوده است.

جزئیات تازه درباره جان باختن 3 نفر در اعتراضات سمیرم | 25 آبان در خانه اصفهان چه گذشت؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: شامگاه روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در جریان ناآرامی‌های حادث‌شده در شهر سمیرم متاسفانه ۳ نفر از اهالی این شهر جان خود را از دست دادند.

او اظهار داشت: در پی گزارش این واقعه با دستور ویژه قضایی تحقیقات جامع درباره موضوع آغاز شد که گزارش‌های کارشناسی و معاینات اولیه حاکیست یک نفر از مقتولان بر اثر وارد آمدن جسم سخت و برنده به سر جان خود را از دست داده و علت فوت ۲ نفر دیگر اصابت گلوله بوده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: بررسی اولیه حاکی است این گلوله‌ها متعلق به نیرو‌های حافظ امنیت نیست.

او بیان کرد: تحقیقات تکمیلی به منظور کشف وقایع سمیرم در حال انجام است که نتایج آن متعاقبا به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

جزئیات تازه از عوامل حمله تروریستی اصفهان

معاون سیاسی استاندار اصفهان گفت: سرنخ‌های خوبی از عوامل حمله تروریستی اصفهان به دست آمده است که اطلاعات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

محمدرضا جانثاری گفت: درعصر و شامگاه روز ۲۵ آبان ماه در منطقه خانه اصفهان ناآرامی‌های به وجود آمد که متاسفانه در جریان این ناآرامی‌ها، یک اقدام تروریستی هم انجام شد و ۳ نفر از نیرو‌های امنیتی به شهادت رسیدند که ۲ نفر از آن‌ها از عضو بسیج بودند و نفر سوم جزو یگان ویژه فرماندهی انتظامی بود.

او افزود: از همان لحظات اولیه پس از حادثه اقدامات اطلاعاتی و امنیتی شروع شد و خوشبختانه به سرنخ‌های خوبی به دست آمده است که اطلاعات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تصریح کرد: حوادث تروریستی اصفهان و ایذه شباهت زیادی دارند و در خانه اصفهان هم موتورسوار با استفاده از سلاح جنگی همه افرادحاضر در خیابان و پیاده‌رو را به رگبار می‌بندد.

او با بیان اینکه روز ۲۵ آبان در جریان ناآرامی‌های شهرستان سمیرم نیز ۳ نفر دیگر کشته شدند، افزود: پرونده این اقدام در دست بررسی است تا مشخص شود که این افراد چه کسانی بودند و به چه دلیل کشته شده‌اند و نتیجه آن در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

جانثاری در پایان از ابراز هم‌دردی مردم ایران با مردم اصفهان و خانواده شهدای حوادث اخیر قدردانی کرده و گفت: در حال حاضر جو اصفهان آرام است و هیچ مشکل خاصی نداریم و زندگی عادی جریان دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54514

ارسال نظر