نامه ای به رییسی برای ایجاد پوشش بیمه خدمات روانشناسی

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، خواستار وضع بیمه‌های پایه و تکمیلی برای خدمات مشاوره‌ای شد.

نامه ای به رییسی برای ایجاد پوشش بیمه خدمات روانشناسی

به گزارش سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، در متن نامه محمد حاتمی آمده است: «حجت‌الاسلام و المسلمین جناب دکتر سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، احتراما با توجه به اینکه شورای عالی بیمه سلامت هر ساله تعرفه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره را براساس ماده ۹ حکام دائمی کشور تائید و توسط هیات وزیران تصویب و اعلام می‌شود، عطف نامه شماره ۱۱۵۳۸۹ مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ درباره «درخواست بهره مندی مردم در شرایط بحرانی از بیمه های پایه و تکمیلی جهت خدمات روانشناسان و مشاوران» با وجود دستور حضرتعالی تاکنون بیمه‌های پایه و تکمیلی برای بهره‌مندی مردم وضع نشده است.»

وی اظهار داشت: «براساس پیگیری‌های صورت گرفته از شورای عالی بیمه سلامت به دلیل عدم پیش بینی بودجه برای این امر مهم بر اساس ضرورت ملی نتیجه گرفته نشده است».

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: «خواهشمند است اکنون که بودجه سال ۱۴۰۲ در حال تدوین و ارائه به مجلس شورای اسلامی است دستور فرمایید شورای عالی بیمه سلامت مساله سرانه حق بیمه پایه و تکمیلی خدمات روانشناسی و مشاوره را تعیین و به تصویب هیات وزیران برساند. از دستوری که می‌فرمائید سپاسگزارم.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54120

ارسال نظر