اقدامات مجلس برای تصویب سریع طرح ساماندهی استخدام کارکنان | حذف شرکت‌های واسطه ضروری است

ماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از کمیسیون اجتماعی درخواست دارم طرح به‌کارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر مجدداً به مجلس بازگردانده شود. امروز ۲۷ نوع حقوق پرداخت می‌شود، حذف شرکت‌های واسطه واقعاً لازم است.

اقدامات مجلس برای تصویب سریع طرح ساماندهی استخدام کارکنان | حذف شرکت‌های واسطه ضروری است

حسن همتی، نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۵ آبان ماه) در نشست علنی مجلس در تذکری شفاهی گفت: وزارت علوم به ویژه سازمان سنجش چرا داوطلبان کشور را تعیین تکلیف نمی‌کنند؟ افرادی به علت ادعای تقلب دچار مشکل شده‌اند، اگر مستند قانونی دارید، عمل کنید. با احتمال و تصور نمی‌شود با آبروی مردم بازی کرد. این افراد را تعیین تکلیف و خانواده آنها را از این استرس خارج کنید.

وی ادامه داد: اگر به هر طریقی سوالات به بیرون درز کرده، مشکل مدیران است و به مردم ارتباطی ندارد، باید با مدیران متخلف برخورد شود.

وی تاکید کرد: حقوق ۱۵ درصدی دولت طبق قانون باید به خزانه معین استان واریز و به شهرستان مربوطه داده شود، تا به این دقیقه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و ظاهراً جداول کاهش داده شده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از کمیسیون اجتماعی درخواست دارم طرح به‌کارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر مجدداً به مجلس بازگردانده شود. امروز ۲۷ نوع حقوق پرداخت می‌شود، حذف شرکت‌های واسطه واقعاً لازم است؛ برخی از شرکت‌ها حقوق را نصف پرداخت می‌کنند و بیمه‌ها را نیز واریز نمی‌کنند. بیش از یک میلیون نفر منتظر این طرح هستند.

همتی تصریح کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش معدل ظلم است و با این مصوبه فرزند کارگر تا آخر کارگر و فرزند کسانی که به قدرت و پول دسترسی دارند، می‌توانند در بهترین دانشگاه‌ها درس بخوانند، این ترویج سرمایه داری و ظلم است. قرار نیست هر کس پول داشته باشد، در بهترین رشته‌ها تحصیل کند، رئیس جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را حل و فصل نماید تا مردم از این مشکل رهایی یابند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54041

ارسال نظر