جزئیات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان اعلام شد + مبلغ حق بیمه تکمیلی

رئیس کانون بازنشستگان جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان را اعلام کرد.

جزئیات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان اعلام شد + مبلغ حق بیمه تکمیلی

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد.

علی دهقان‌کیا در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تا پایان آبان ماه مهلت دارد و بر همین اساس از مدتی قبل برای قرارداد جدید رایزنی با شرکت‌های جدید آغاز شد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل افزایش هزینه‌های درمان، هیچ شرکت بزرگ بیمه‌ای حاضر به همکاری با سازمان تامین اجتماعی و انعقاد قرارداد جدید نشد و به همین دلیل مجبور شدیم علیرغم میل خود با شرکت آتیه سازان حافظ مجدداً قرارداد ببندیم.

دهقان کیا گفت: سال گذشته حق بیمه‌ای که بازنشستگان برای بیمه تکمیلی پرداخت می‌کردند ماهیانه ۹۱ هزار تومان بود که در قرارداد جدید این مبلغ به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته وی البته سقف پوشش خدمات درمانی از ۴۵ میلیون تومان در سال گذشته به ۷۵ میلیون تومان می‌رسد که این شامل اعمال جراحی مختلف، آزمایش‌ها، عینک و غیره می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران تصریح کرد: در حال رایزنی با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هستیم تا بتوانیم درصدی از حق بیمه‌ای که سازمان تقبل می‌کرد را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بیمه آتیه‌سازان متعهد شده در قرارداد جدید خلف وعده نکند و خدمات خود را به خوبی به بازنشستگان ارائه دهد. همچنین طی یک ماه آینده تعهدات باقیمانده از قرارداد قبلی را پرداخت نماید./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53949

ارسال نظر