انتقاد یک نماینده مجلس از عدم پرداخت بودجه آموزش و پرورش/ سازمان برنامه این مملکت را گروگان گرفته

یک نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: سازمان بدون برنامه ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل های دولت شماست.

انتقاد یک نماینده مجلس از عدم پرداخت بودجه آموزش و پرورش/ سازمان برنامه این مملکت را گروگان گرفته

سارا فلاحی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: آقای رئیس جمهور؛ اگر کمی پای درد دل وزرای خود بنشینید متوجه می شوید که قفل دولت شما کجاست؟ سازمان بدون برنامه ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل های دولت شماست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدم ادامه داد: ریزعلی های زیادی مشعل به دست در مسیر قطار دولت شما قرار گرفته اند و در حال هشدار دادن هستند، رئیس سازمان برنامه و بودجه به جای مدیریت بودجه، دم دستی ترین راهکار را برای عدم پاسخگویی انتخاب کرده و مجلس را مقصر می داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه به جای اینکه از نخبگان استفاده کرده و تیم کارشناسی اش را تقویت کند، جدیدالورودی های انحصارطلبی را در اطراف خود جمع کرده که متاسفانه به جای مدیریت بودجه، صرفا به دنبال این هستند که مجلس را دور بزنند. ما انتظار داریم که رئیس جمهور این رویه را در سازمان برنامه و بودجه تغییر دهد.

فلاحی تاکید کرد: ۸ ماه از سال گذشته اما بودجه وزارت راه و شهرسازی تنها ۷ درصد تخصیص یافته است، بودجه تقویت آموزش و پرورش ما پرداخت نمی شود، انتظار داریم شرایط بهینه تر شود تا حداقل دولت شما در مسیر درست قرار گیرد./

منبع: خانه ملت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53729

ارسال نظر