حادثه هولناک برای چند سرویس دانش‌آموزی در کرمان | ۱۱ دانش‌آموز مصدوم شدند

رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی دریافت گزارش این حادثه بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب یک دانش آموز پسر ۱۳ ساله (تنها سرنشین پژو ۴۰۵) در محل حادثه درمان سرپایی شد و پنج دانش آموز دختر ۱۳ تا ۱۴ ساله (سرنشین پژو پارس) با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

حادثه هولناک برای چند سرویس دانش‌آموزی در کرمان | ۱۱ دانش‌آموز مصدوم شدند

رئیس اورژانس کرمان گفت: وقوع دو حادثه رانندگی صبح امروز در شهر کرمان منجر به مصدومیت ۱۱ دانش‌آموز شد.

دکترسیدمحمد صابری ۲۴ آبان ماه در این رابطه اظهار کرد: در حادثه نخست، ساعت ۶:۴۲ صبح امروز ۲۴ آبان ماه در پی دریافت گزارش برخورد یک دستگاه سواری «وَن» سرویس مدرسه و یک دستگاه کوییک و به دنبال آن واژگونی «وَن» در بلوار نصر، ابتدای خیابان بهارستان شهر کرمان، سریعاً سه تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت که همگی پسر و در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ ساله قرار دارند و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم های فوریت‌های پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری بیان کرد: حادثه دوم در ساعت ۶:۵۴ صبح امروز در تقاطع خیابان امام جمعه با خیابان شهید نامدارمحمدی گزارش شد که در پی برخورد دو سواری ۴۰۵ و پژو پارس که هر دو سرویس مدرسه بودند شش دانش آموز مصدوم شدند.

رئیس اورژانس کرمان گفت: در پی دریافت گزارش این حادثه بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب  یک دانش آموز پسر ۱۳ ساله (تنها سرنشین پژو ۴۰۵) در محل حادثه درمان سرپایی شد و پنج دانش آموز دختر ۱۳ تا ۱۴ ساله (سرنشین پژو پارس) با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53717

ارسال نظر