برنامه‌های خانه یاریگران زندگی برای دانش‌آموزان اعلام شد

شیرازی گفت: دانشگاه ها، مدارس و خانواده‌ها در گسترش و اجرای صحیح طرح یاریگران زندگی و تعمیم مهارت‌های پیشگیرانه نقش سازنده‌ای را ایفا می‌کنند.

برنامه‌های خانه یاریگران زندگی برای دانش‌آموزان اعلام شد

خانه یاریگران زندگی برای دانش‌آموزان مازندرانی در هفته مبارزه با مواد مخدر افتتاح می‌شود.

علی شیرازی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: خانه یاریگران زندگی با همت اداره کل آموزش و پرورش مازندران و تخصیص۸۷۰ میلیون تومان اعتبار از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در هفته مبارزه با اعتیاد افتتاح می‌شود.

او افزود: پیشگیری اولیه از اعتیاد مقدم بر سایر حوزه‌ها از جمله درمان و کاهش آسیب می‌باشد، بنابراین باید در حوزه فرهنگی و پیشگیری با انرژی مضاعف تلاش کرد تا منجر به کاهش نرخ بروز اعتیاد در استان باشیم.

شیرازی گفت: با ایجاد خانه یاریگران زندگی به‌طور ویژه با برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی به پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد می‌پردازیم و از ظرفیت و نظر دانش‌آموزان برای ارتقای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش بهره‌مند می‌شویم.

او افزود: بر اساس سیاست‌های ابلاغی دبیرکلپ ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در تلاشیم تا در هر مدرسه یک کانون یاریگر زندگی ایجاد کنیم تا بتوانیم قدم‌های موثری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم و ارتباط سازنده و موثری با دانش آموزان داشته باشیم.

شیرازی گفت: دانشگاه ها، مدارس و خانواده‌ها در گسترش و اجرای صحیح طرح یاریگران زندگی و تعمیم مهارت‌های پیشگیرانه نقش سازنده‌ای را ایفا می‌کنند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53360

ارسال نظر