اسامی موسسات جذب دانشجویان بین‌الملل

دکتر جعفر رازقی اعلام کرد: ما پس از اعلام شیوه‌نامه‌های تشکیل این مؤسسات و ثبت‌نام متقاضیان تشکیل این مؤسسات، اسامی موسسات تایید شده جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی سازمان امور دانشجویان را در اختیار عموم دانشجویان قرار دادیم.

اسامی موسسات جذب دانشجویان بین‌الملل

مدیر کل دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده بیش از یکصد هزار دانشجوی بین‌الملل در کشور مشغول به تحصیل هستند.

دکتر جعفر رازقی درباره جذب دانشجویان توضیح داد: مؤسسات جذب قانونمند دانشجویان بین الملل در مبادلات دانشجویی امر بسیار مهمی است، اکنون ما پس از اعلام شیوه‌نامه‌های تشکیل این مؤسسات و ثبت‌نام متقاضیان تشکیل این مؤسسات، اسامی موسسات تایید شده جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی سازمان امور دانشجویان را در اختیار عموم دانشجویان قرار دادیم.

مدیر کل دانشجویان بین المللی افزود: بنابراین دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل در کشور ایران را دارند می‌توانند از طریق مراجعه مستقیم به دانشگاه‌ها و یا از طریق موسسات جذب دانشجویان بین‌الملل مورد تایید سازمان امور دانشجویان اقدام به پذیرش کنند. همچنین دانشجویان می‌توانند برای دریافت فایل اسامی موسسات جذب دانشجوی بین‌الملل به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند. 

دکتر رازقی با بیان اینکه فرصت ثبت‌نام برای متقاضیان تشکیل موسسات جذب دانشجوی بین‌الملل همچنان باقی است؛ تصریح کرد: شیوه‌نامه اجرایی آئین‌نامه تشکیل مؤسسات دانشجوی بین‌الملل در راستای افزایش جذب دانشجویان بین‌الملل و قانونمند شدن فرآیندهای جذب منتشر شده است و سازمان امور دانشجویان از متقاضیان تشکیل موسسات جذب دانشجویان بین‌المللی دعوت کرده است تا در این فراخوان ثبت‌نام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی خاطرنشان کرد: متقاضیان تشکیل موسسات جذب دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای ثبت‌نام در این فراخوان به سایت سازمان امور دانشجویان مراجعه کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53249

ارسال نظر