جزئیات جذب نیرو با آزمون استخدامی در ادارات | ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند

زیویار با بیان اینکه جذب نیرو در قالب برگزاری آزمون خواهد بود، گفت: در این صورت و بر اساس قانون ۲۵ درصد سهمیه متعلق به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

 جزئیات جذب نیرو با آزمون استخدامی در ادارات | ایثارگران تبدیل وضعیت می‌شوند

استاندار لرستان با بیان اینکه پرونده استخدام ایثارگران در دیوان عدالت اداری مطرح است، گفت: بنا به گفته معاون رئیس‌جمهور و معاون اداری استخدامی کشور تعداد این پرونده‌ها خیلی زیاد است و اگر رای به یک شخص یا اشخاصی داده شود، قابل تسری برای مابقی افراد نیز است.

فرهاد زیویار در خصوص جزئیات سهمیه جذب نیروی انسانی در لرستان، اظهار کرد: عمده مطلبی که در جلسه‌ای با حضور آقای لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور مطرح شد، بحث تبدیل وضعیت ایثارگران بود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه عنوان کردیم که تعداد زیادی از ایثارگران استان هنوز تعیین تکلیف نشده و در پیچ و خم‌های اداری گرفتار هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه پرونده جذب ایثارگران در دیوان عدالت اداری مطرح است، گفت: بنا به گفته معاون رئیس‌جمهور و معاون اداری استخدامی کشور تعداد این پرونده‌ها خیلی زیاد است و اگر رای به یک شخص یا اشخاصی داده شود، قابل تسری برای مابقی نیز است.

زیویار در خصوص جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی نیز گفت: در این زمینه باید نامه از دستگاه‌های اجرایی به دولت زده شود.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در قالب برگزاری آزمون خواهد بود، گفت: در این صورت و بر اساس قانون ۲۵ درصد سهمیه متعلق به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

استاندار لرستان تصریح کرد: ابتدا باید مجوز جذب داده شود و سپس ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران مشخص گردد.

زیویار بیان داشت: هر دستگاهی که اعلام کمبود نیرو نماید، ممکن است این دستگاه برنامه و بودجه باشد، یا استانداری و یا شرکت‌های خدمات‌رسان، این دستگاه‌ها نیازشان را در سطح کشور مطرح می‌کنند و در نهایت از طریق مرکز و نه استان‌ها سهمیه‌ها مشخص می‌شود./ فارس


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53169

ارسال نظر