آب مشهد قطع می‌‌شود

معاون بهره برداری و توسعه شبکه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد اعلام کرد: ساکنان میدان شهدا تا ضلع شمالی میدان فردوسی و میدان شهدا تا ضلع غربی میدان امام حسین (ع) از مناطقی هستند که فردا ۲۲ آبان ماه با کم آبی و یا قطعی آب مواجه خواهند بود.

آب مشهد قطع می‌‌شود

معاون بهره‌برداری و توسعه شبکه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با آغاز عملیات اصلاح شبکه آب در مشهد، جریان آب شرب در بخش وسیعی از مناطق بافت مرکزی شهر قطع می‌شود.

حسن آقایی اظهار کرد: با آغاز عملیات اصلاح شبکه آب در این کلانشهر فردا جریان آب شرب در بخش وسیعی از مناطق بافت مرکزی شهر به مدت ۱۲ ساعت قطع می‌شود.

معاون بهره برداری و توسعه شبکه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: ساکنان میدان شهدا تا ضلع شمالی میدان فردوسی و میدان شهدا تا ضلع غربی میدان امام حسین (ع) از مناطقی هستند که فردا ۲۲ آبان ماه با کم آبی و یا قطعی آب مواجه خواهند بود.

وی بیان کرد: همچنین فردا آب شرب در محدوده میدان خیام تا ضلع شرقی میدان فردوسی قطع و یا کم فشار می‌شود.

آقایی گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل در شبکه آب شرب می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۲۲ مشکل خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

معاون بهره برداری و توسعه شبکه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: آب شرب این مناطق فردا از ساعت هشت تا ساعت ۲۰ قطع خواهد بود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52984

ارسال نظر