آقایان بخوانند/ 17 روش آسان برای خوشحال کردن خانم ها

اما از چه راهی می شود خوشحال کردن خانم ها را عملی کرد. ما در این مقاله راه های عالی به شما معرفی می کنیم.

آقایان بخوانند/ 17 روش آسان برای خوشحال کردن خانم ها

مهم نیست که به تازگی یا مدت زیادی است که ازدواج کردید، در هر ازدواجی مشکلاتی وجود دارد. از مراحلی که پیروی کنید تا هر روز همسرتان را خوشحال تر کنید. اما از چه راهی می شود خوشحال کردن خانم ها را عملی کرد.

روش اول: کارهایی را برای او انجام دهید

۱- از او قدردانی کنید

 زوج های متاهل می توانند با در کنار هم بودن احساس آرامش کنند. اول از همه باید روی صمیمیت احساسی اولیه که باعث ازدواج شان شده، تمرکز کنند.

برای اینکه ارتباط تان با همسرتان بهتر شود، از او قدردانی کنید. وقتی وارد اتاق شد، اجازه دهید که بداند شما میدانید که او آنجاست. وقتی که از خواب بیدار می شوید یا وقتی که از سر کار به خانه می آید با یک بوسه از او قدردانی کنید.

اجازه دهید که او متوجه شود که حضورش را احساس می کنید، و هنوز روابطی بین شما دو نفر وجود دارد.

او را در آغوش بگیرید: بغل کردن یک ارتباط فیزیکی ساده است که نشان می دهد چقدر زن تان را دوست دارید و به خاطر اینکه کنار شماست از او قدردانی می کنید.

۲- به او بگویید که دوستش دارید

گفتن یک جمله ی ساده ی «دوستت دارم» به همسرتان، می تواند درخوشحال کردن خانم ها موثر باشد. زندگی روزمره می تواند دیوانه کننده شود و جملاتی مثل «دوستت دارم» می تواند این ناراحتی را برطرف کند.

این جمله را ممکن است هر روز از روی عادت بگویید. قبل از اینکه خانه را ترک کنید، به او نگاه کنید و بگویید که دوستش دارید.

اجازه دهید که بداند این حرف را از روی عادت نمیزنید و در اصل، احساسات تان را بیان می کنید. او میداند که شما عمیقاً دوستش دارید، اما شنیدن جمله «دوستت دارم» باعث میشود که بیشتر احساس دوست داشتنی بودن کند.۳- هدیه ای برای او بخرید

زن خود را هر چند وقت یکبار با خرید هدیه سورپرایز کنید. نیازی به خرید هدیه های پیچیده یا گران نیست. شما می توانید به او یک هدیه کوچک بدهید، این کار باعث می شود که بداند به او فکر می کنید.

یک جعبه شکلات یا یک دسته گل یا حتی، کتاب مورد علاقه اش را بخرید. با خرید چیزی که دوست دارد، او را سورپرایز کنید.

او نه تنها هدیه ای را که به او می دهید دوست خواهد داشت، بلکه به خاطر اینکه آن هدیه را خریدید، خوشحال خواهد شد.هدیه لازم نیست خریداری شود. هر کار غیر منتظره ای که برای او انجام می دهید، یک هدیه محسوب می شود. با پختن غذای مورد علاقه اش او را سورپرایز کنید. لباس ها را بشویید یا بچه ها را از خانه بیرون ببرید تا او بتواند زمانی را با دوستانش بگذراند.

۴- از او تشکر کنید

با گفتن جمله ای مثل «من، این کار را انجام دادم» ممکن است در ازدواج تان با مشکل مواجه شوید؛ بنابراین باید تشکر کنید.

هر روز زمانی را به این اختصاص دهید تا به زنتان بگویید از کارهایی که انجام داده، تشکر می کنید.

حتما بخوانید: چگونه شوهرمان را شاد کنیم ؟ ریزترین نکاتی که باید بدانید!

به طور مثال، صبح که برای شما قهوه آماده کرده، این جمله را بگویید. وقتی لباس ها را جمع می کند یا وقتی بعد از جلسه کاری به خانه می آید از او تشکر کنید. مهم نیست که چه مناسبتی است، به زنتان بگویید که می بینید چه کاری برای شما انجام می دهد.

سعی کنید حتی وقتی کارهای ساده انجام می دهد، این جمله را به او بگویید: از او به خاطر حضورش تشکر کنید. «از تو به خاطر اینکه بهترین همسر دنیا هستی، متشکرم. » با گفتن این جمله او می فهمد که شما فقط به خاطر انجام کارهای خانه از او تشکر نمی کنید.۵- به او اجازه دهید که کارهایی را که دوست دارد، انجام دهد

شما قبل از ازدواج هر دو مجرد بودید. فقط به دلیل اینکه در حال حاضر زندگی مشترک دارید، به معنای این نیست که باید علاقه تان شبیه هم باشد.

اگر همسرتان می خواهد، به او زمان دهید تا شروع به نوشتن کند. اجازه دهید که خودش به تنهایی به سالن ورزشی برود. به او امکان دهید سراغ علایقش برود که باعث تمایز بین شما و او شده است.

همسرتان به خاطر زمانی که برایش گذاشتید از شما قدردانی می کند و از این کار خوشحال است.

وقتی او می خواهد کاری را بدون شما انجام دهد، ناراحت نشوید. فقط چون می خواهد به تنهایی به کتابفروشی برود، به این معنی نیست که شما را دوست ندارد. او را به انجام کارهای مورد علاقه اش تشویق کنید و خودتان هم همین کار را انجام دهید. اگر خودتان به تنهایی، خوشبخت باشید، به عنوان زن و شوهر شادتر خواهید بود.۶- به او اجازه تصمیم گیری بدهید

هر روز در زندگی مشترک تصمیمات کوچکی گرفته می شود. این تصمیم می تواند درباره ی انتخاب غذای شام باشد.

از او بپرسید که می خواهد شما امشب چه غذایی بپزید. به او اجازه دهید که انتخاب کند که چه فیلمی را ببینید. وقتی شب نشسته تا فیلم ببیند، به او کنترل تلویزیون را بدهید. بازی مورد علاقه ی او را با یکدیگر بازی کنید. به خانم تان بگویید که به او و نظراتش اهمیت می دهید تا با تصمیمش شما را خوشحال کند. از انتخاب هایش ناراحت نشوید. این کار فقط او را عصبانی می کند.۷- نامه های عاشقانه برای او بنویسید

نوشتن نامه های عاشقانه ممکن است ترسناک به نظر برسد؛ اما این کار، روشی ساده و مؤثر برای خوشحال کردن اوست.

لازم نیست نویسنده با استعدادی باشید، فقط به او بگویید که چه احساسی دارید تا بداند از کدام خصوصیاتش خوشتان می آید و چه احساساتی را در شما ایجاد می کند.

به او بگویید که نمی توانید زندگی بدون او را تصور کنید. به او توضیح دهید که بدون حضور او در زندگی تان نمی توانید کارهای خود را انجام دهید. این جمله های ساده را بنویسید، مثلاً، «خنده هایت بهترین صدا در دنیاست»، یا اینکه «عاشق برخورد موهایت با بدنم موقع خواب هستم».

نامه ها را در اطراف خانه در مکانهایی مخفی کنید که احتمالاً پیدا خواهد کرد. قبل از خوابیدن، یکی را در کیف آرایش یا زیر بالش بگذارید. آنها باعث سورپرایز و خوشحالی اش می شوند.روش دوم: روی رابطه تان کار کنید

۸- او را با دیگران آشنا کنید

وقتی شما و زن تان با افراد جدیدی ملاقات کردید، با تعریف کردن از خانم‌تان او را با دیگران آشنا کنید. از عباراتی مانند: «اجازه دهید من شما را با همسر زیبایم آشنا کنم» یا «این خانم نیمه گمشده من است» استفاده کنید.

این کار به او اجازه می دهد تا بداند که چقدر برای شما مهم است. همچنین، متوجه خواهد شد که شما می خواهید به دیگران نشان دهید که او چقدر برای شما اهمیت دارد.این کار را هنگامی انجام دهید که او هم در آنجا حضور نداشته باشد. وقتی در زمان استراحت در محیط کار مشغول نوشیدن قهوه هستید، از آشپزی همسرتان تعریف کنید یا زمانی که در شغلش ترفیع گرفته، به دیگران اعلام کنید؛ به این ترتیب، او در مهمانی بعدی شما می درخشد و می داند چقدر او را دوست دارید و تحسین اش می کنید.

به علاوه، اطرافیان تان خواهند دید که شما چقدر زوج خوبی هستید و به همین دلیل با شما بهتر رفتار می کنند.

۹- یک قرار ملاقات شبانه ترتیب دهید

ممکن است به دلیل مشغله های زندگی متاهلی نتوانید دوتایی بیرون بروید. ولی هر هفته یکبار با همسرتان بیرون بروید. کاری را انجام دهید که هر دوی شما دوست دارید.

در هر قرار ملاقات، کار جدید انجام دهید. به سینما بروید. شام را با هم بیرون از منزل میل کنید. حتی می توانید بدون توجه به حواس پرتی های روزمره، با یکدیگر وقت بگذرانید. تلفن های همراه تان را خاموش کنید و تمام شب راجع به این حرف بزنید که چقدر برای یکدیگر مهم هستید. او به خاطر اینکه از همه چیز دور است و یک شب را تنها با شما سپری می کند، احساس خوشحالی می کند.

اگر بچه دارید، او را پیش یک پرستار یا یک شخص مطمئن بگذارید؛ بنابراین شبها نگران آنها نیستید. این به شما کمک می کند که هر دو کاملاً روی یکدیگر متمرکز شوید.

اگر هر دو نفر شما در خانه و سرکار مشغله دارید، لازم نیست هر هفته بیرون بروید. فقط بین بیرون رفتن هایتان خیلی فاصله نندازید. یک یا دو بار بیرون بروید، بعد یک هفته استراحت کنید.۱۰- مراقب خودتان باشید

وقتی مدتی از ازدواج تان می گذرد، چون با فرد دیگری آرامش دارید، احساس تنهایی نمی کنید. به همسرتان نشان دهید که چقدر برای شما مهم است. فقط برای یک مناسبت خاص لباس قشنگ نپوشید. سعی کنید در خانه هم زیبا باشید. وقتی شب قرار دارید، یک شلوار جین زیبا و یک پیراهن تمیز را به جای شلوار کتان بپوشید. این کار باعث می شود که احساس خاص بودن کند و خوشحال تر شود.

۱۱- به او کمک کنید

از همسرتان بپرسید که چه کمکی می توانید به او کنید؛چه موقع شستن ظرف ها در شب یا آوردن بچه ها از مدرسه.

از او بپرسید که چه کاری می توانید انجام دهید تا کارها برایش آسان تر شود. بعد از خرید مواد غذایی، سبد خرید را در جای خود قرار دهید. وقتی که سر کار باید مطلبی را ارائه دهد، می توانید بچه ها را بیرون ببرید. شما می توانید از او بپرسید که آیا می توانید با انجام کارهای ساده مسئولیتش را کمتر کنید.

منتظر نباشید که او بگوید چه موقع چه کاری را انجام دهید. اگر یک سینک پر از ظروف را می بینید، از او نپرسید که کمک می خواهد یا نه! فقط شروع به شستن ظروف ها کنید.

حتماً این کار را به صورت عادی انجام دهید. یکبار انجام دادن این کار خوب است؛ اما اگر عادت به این کار کنید، باعث می شود همسرتان هر روز خوشحال تر شود.۱۲- اول خبرها را به او اطلاع دهید

وقتی اتفاق بزرگی رخ داد، اول به همسرتان بگویید. اجازه دهید بداند که مهمترین فرد در زندگی شماست. اگر در محل کار ترفیع گرفتید، با دوستان خود تماس نگیرید و به آن ها نگویید که چقدر عالی هستید. صبر کنید تا به خانه بروید تا در مورد آن به همسرتان اطلاع دهید؛ بعد می توانید به دیگران بگویید. او می داند که برای شما اهمیت دارد و این موضوع او را خوشحال می کند.

۱۳- به حرف های او گوش دهید

وقتی همسرتان برای حل مشکلی به سراغ تان آمد، به حرفهای او گوش دهید. روی حرف های او حرف نزنید، در مورد موقعیت و راه حل مشکل صحبت کنید. اگر به شما گفت که با کسی در محیط کار مشکل دارد و به اعتبارش صدمه زده، در مورد این اعتراض نکنید که چقدر این کار ناعادلانه است.

چون در واقع، به حرف های او گوش نمی دهید و فرصت صحبت کردن با او را از دست می دهید. اجازه دهید که عصبانی شود و از شما شکایت کند، اجازه دهید که احساس ناامیدی نکند. با تکان دادن سرتان به او نشان دهید که به حرف هایش گوش می دهید. چیزی که زن تان می خواهد، حمایت است؛ این کار او را خوشحال خواهد کرد. پاسخ های ساده و از صمیم قلب به او ارائه دهید. شما می توانید چیزی مانند این را بگویید، «عزیزم، کار اشتباهی انجام دادم، واقعا متاسفم.» این به او اجازه می دهد تا بفهمد که درک می کنید که وضعیت چقدر بد است.

۱۴- جلوی دیگران به هم محبت کنید

برخی از روابط عاشقانه به محض ازدواج، از بین می رود. به یکدیگر محبت کنید. وقتی در حال راه رفتن در خیابان هستید، دستش را بگیرید. وقتی برای صرف شام بیرون رفتید، او را در آغوش بگیرید. وقتی که منتظر عبور از خیابان هستید، او را به آرامی ببوسید. این محبت های کوچک باعث می شود که بفهمد چقدر برای شما مهم است. با کارهای کوچک و ساده به هم محبت کنید. اطمینان حاصل کنید که هر کاری که می کنید برای آسایش هر دوی شماست.

۱۵- در اتاق خواب برای او کارهایی انجام دهید

رابطه جنسی برای ازدواج موفق بسیار مهم است. هر روز در یک ساعت و مکان رابطه نداشته باشید. ازدواج کردن به شما این فرصت را می دهد تا بفهمید همسرتان چه خواسته ای دارد. از او بپرسید که می خواهد در اتاق خواب چه کاری برایش بکنید. با انجام کارهای جدید و هیجان انگیز، او را خوشحال کنید.

به او بگویید که چقدر از برقراری رابطه جنسی با او لذت می برید. به او بگویید که با او بهترین رابطه جنسی را تجربه کردید.۱۶- روی صمیمیت و اشتیاق تان در بیرون از اتاق خواب کار کنید

 هرچند، صمیمیت جنسی مهم است، روش هایی برای نشان دادن اشتیاق و صمیمیت در خارج از اتاق خواب نیز وجود دارد. انجام کارهای ساده مثل: پرسیدن نظرش درباره ی رفع مشکل به افزایش صمیمیت بین شما کمک می کند. با بغل کردن و بوسیدنش هنگام شستن لباس ها، به او نشان دهید که چقدر نسبت به او اشتیاق دارید.

در حالی که هر دو کتاب می خوانید یا به موسیقی گوش می دهید، او را در آغوش بگیرید. هر چقدر به هم نزدیکتر باشید، همسرتان خوشحال تر خواهد شد.

هر روز وقت بگذارید تا با همسرتان ارتباط برقرار کنید؛ مثل نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای، در حالی که که درباره ی برنامه ی روزانه تان صحبت می کنید.

وقت گذراندن با همسرتان می تواند بعد از زمان صرف شام باشد که در مورد هر اتفاقی که در آن روز برای شما افتاده، صحبت کنید. فقط سعی کنید هر روز با او در ارتباط باشید تا نشان دهید که به رابطه تان اهمیت می دهید. اشتیاق و صمیمیت برای هر زوج متفاوت است. آنچه باعث ایجاد صمیمت بین شما و همسرتان می شود را کشف کنید. به دنبال زمانی باشید که بتوانید با او در ارتباط باشید. با او درمورد خواسته هایش صحبت کنید.

۱۷- با او صحبت کنید

همیشه حرف نزدن با همسرتان باعث می شود که او از شما دور شود. با او در مورد احساس تان صحبت کنید. افکار و احساسات تان را صادقانه بیان کنید.

وقتی موضوعی شما را ناراحت می کند به او بگویید. به او بگویید که آیا به احساسات تان صدمه می زند یا شما را خوشحال می کند. هرچه با او صادق تر باشید، زوج صمیمی تر و شادتری خواهید بود. اگر به سختی ابراز احساسات می کنید، برای القای بهتر این حس تلاش کنید؛ آن گاه همسرتان متوجه خواهد شد که چقدر به رابطه تان اهمیت می دهید.

 

منبع: دکتر چک

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52940

ارسال نظر