راز قتل جنون‌آمیز کارتن‌خواب جوان کرجی برملا شد

مأموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که مقتول یک کارتون خواب حدوداً ۴۰ ساله بوده که سه نفر از اراذل و اوباش شهر به دلیل نامشخصی اقدام به ضرب و شتم و قتل نام‌برده به وسیله سلاح سرد کرده و متواری شده‌اند.

راز قتل جنون‌آمیز کارتن‌خواب جوان کرجی برملا شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سه نفر از افرادی که در یک عمل جنون‌آمیز اقدام به قتل یک کارتن خواب ۴۰ ساله در شهر فردیس کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه خبری مبنی بر کشف یک جسد در شهرک ۱۱۰ شهر فردیس به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶ طالقانی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که مقتول یک کارتون خواب حدوداً ۴۰ ساله بوده که سه نفر از اراذل و اوباش شهر به دلیل نامشخصی اقدام به ضرب و شتم و قتل نام‌برده به وسیله سلاح سرد کرده و متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر ۳ فردی که در درگیری با مقتول مشارکت داشته‌اند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به صورت جداگانه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به ضرب و شتم مقتول و زدن ضربه با سلاح سرد توسط یکی از آنها اعتراف کردند، اظهار داشت: این افراد انگیزه خود از انجام این عمل جنون‌آمیز را نداشتن حالت عادی و اختلاف حساب قدیمی یکی از متهمان با مقتول عنوان کردند.

سرهنگ نادر بیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان از سوی خانواده‌ها از وقوع بسیاری از جرایم و جنایات این چنین پیشگیری می‌کند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52399

ارسال نظر