میز خدمت رتبه‌بندی و ارزیابی پرونده الکترونیکی معلمان در آموزش و پرورش آغاز شد

۴۹ نفر ارزیاب که مورد انتخاب مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور قرار گرفته‌اند، کار ارزیابی مدارک و مستندات رتبه معلمان را طبق قانون نظام رتبه‌بندی بر عهده دارند.

میز خدمت رتبه‌بندی و ارزیابی پرونده الکترونیکی معلمان در آموزش و پرورش آغاز شد

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، میز خدمت رتبه‌بندی معلمان در آموزش و پرورش استان آغاز به کار کرد.

این میز کار با حضور نمایندگانی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، امور اداری، اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، اداره فناوری و اطلاعات و با هدف جمع‌آوری و رفع ابهامات و پرسش‌های احتمالی و راهنمایی‌های لازم برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بررسی مدارک حق الناس است و پرونده‌ها را با حوصله و دقت ارزیابی می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

حسنعلی عزت خواه می‌گوید: با حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه‌بندی معلمان میز کار رتبه‌بندی معلمان در استان آغاز به کار کرد و امید است در سریع‌ترین زمان ممکن کار رتبه‌بندی معلمان به اتمام برسد و احکام آنان صادر شود.

رئیس اداره سنجش، پایش و کیفیت آموزشی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: کار ارزیابی مدارک و مستندات معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد.

یونس محمود زاده افزود: ویبناری با حضور رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با هدف تبیین موضوع فرآیند ارزیابی پرونده الکترونیکی معلمان همزمان با آغاز به کار ارزیابان حرفه‌ای در سراسر کشور برگزار شد و بعد از این جلسه کار ارزیابان شروع می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۹ نفر ارزیاب که مورد انتخاب مرکز آموزش مدیریت دولتی در کشور قرار گرفته‌اند، کار ارزیابی مدارک و مستندات رتبه معلمان را طبق قانون نظام رتبه‌بندی بر عهده دارند./باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52070

ارسال نظر