تردد در چالوس ممنوع شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران _ شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده است.

تردد در چالوس ممنوع شد

ایمان محرابی نیا گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده هزارچم را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  تردد وسایل نقلیه در آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر شمال به جنوب را شاهد هستیم.

او می‌گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، گزنک، آب اسک و مبارک آباد  و آزادراه پردیس - تهران محدوده تونل شماره سه و محور قدیم بومهن - تهران محدوده پلیس راه جاجرود را شاهد هستیم.

محرابی نیا گفت: تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش  شده است.

او درباره  آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت:  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل کردان تا کمالشهر، محدوده امامزاده طاهر و حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک گزارش شده است.

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی در این محورها هم می گوید:  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51230

ارسال نظر