خبر تازه از اتفاقات اخیر دانشگاه شریف | چند دانشجو ممنوع‌الورود شدند؟

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در آیین‌نامه شورای انضباطی بندی وجود دارد که رئیس دانشگاه این اختیار را دارد تا با بررسی پرونده دانشجوی متخلف در شورای انضباطی، از ورود دانشجو به دانشگاه جلوگیری کند.

خبر تازه از اتفاقات اخیر دانشگاه شریف | چند دانشجو ممنوع‌الورود شدند؟

محمود سعادت، معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف درباره ممنوع‌الورود شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در پی وقایع اخیر توضیح داد و اظهار کرد: تعدادی از دانشجویان به دلیل داشتن نقش موثر در تجمعات به خصوص اتفاقاتی که در سلف دانشگاه رخ داد، با دستور رئیس دانشگاه ممنوع‌الورود شده‌اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف افزود: در آیین‌نامه شورای انضباطی بندی وجود دارد که رئیس دانشگاه این اختیار را دارد تا بررسی پرونده دانشجوی متخلف در شورای انضباطی، از ورود دانشجو به دانشگاه جلوگیری کند.

سعادت خاطرنشان کرد: برای این دانشجویان پرونده ای تشکیل می شود و مستندات مربوط به هر دانشجو در شورای انضباطی بررسی خواهد شد و در نهایت تصمیم گیری می شود.

وی بیان کرد: البته با وساطت روسای دانشکده ها و معاونان دانشجویی دانشکده ها مشکل تعدادی از دانشجویان برای ورود به دانشگاه تا کامل شدن بررسی ها، حل شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از دانشجویان ممنوع الورود امکان حضور در دانشگاه را پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ نفر در لیست باقی مانده‌اند که در تلاش هستیم این تعداد روز‌به‌روز کاهش پیدا کند.

سعادت همچنین درباره وضعیت برگزاری کلاس‌ها در هفته جاری نیز گفت: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد کلاس‌های آموزشی برگزار شده و تنها تعداد انگشت‌شماری از کلاس‌ها برگزار نشدند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50963

ارسال نظر