برنامه شاد دانش‌آموزان و معلمان اعلام شد

وزارت آموزش و پرورش با دستورالعمل‌های مختلف در حال تلاش است که آموزش مجازی را به عنوان بخشی جدا از آموزش رسمی استفاده کند؛ از معلمان و مدیران مدارس خواسته شده است که در این زمینه طرح فعالیت‌های خود را ارائه دهند.

برنامه شاد دانش‌آموزان و معلمان اعلام شد

مدیر فنی شبکه شاد گفت: شبکه شاد به طور همزمان در سال گذشته در یک زمان توانسته بود تا سه میلیون نفر کاربر را سرویس دهد.

علی کاظم‌زاده درباره قابلیت‌های جدید نرم‌افزار شاد گفت: قابلیت‌هایی جدیدی که در شاد اضافه شده‌اند، درخواستی بودند. از مدت‌ها پیش وزارت آموزش و پرورش مطرح کرده بود که در شاد قابلیت‌های آموزش مجازی و یا سامانه‌ای برای آموزش مجازی شروع به فعالیت کند و در نهایت تصمیم بر این شد در همین پلتفرم که کاربران در آن حضور دارند، ابزار‌های آموزش مجازی مانند قابلیت‌های ال ام اس (ال ام اس موتوری است که آموزش مجازی را قوت می‌بخشد) استفاده شود و این درخواست از سمت آموزش و پرورش تبدیل به قابلیت‌های فنی شده که امیدواریم به تدریج در سامانه شاد قرار گیرد.

او افزود: شبکه شاد به طور همزمان در سال گذشته در یک زمان توانسته بود تا ۳ میلیون نفر کاربر را سرویس دهد که بین نرم افزار‌های داخلی آمار بی نظیری است. باز هم اگر لازم باشد که به شکل مجازی و در ابعاد گسترده در خدمت دانش آموزان باشیم، حتما با همین ظرفیت می‌توانیم امکانات خود را به دانش آموزان ارائه دهیم.

او گفت:‌ پس از حضوری شدن مدارس، استفاده از سامانه شاد بسیار بالاتر از حد انتظار بود. اکنون در روز چیزی بالغ بر ۶ و نیم میلیون نفر کاربر داریم که از این سامانه استفاده می‌کنند. بخشی از این استفاده همان موضوعات مطرح شده در سال‌های قبل مانند ارسال تکلیف، فایل و جزوه‌ها در پیام رسان این نرم افزار بوده است.

مدیرفنی شبکه شاد گفت: کمپین‌هایی که در نرم افزار شاد وجود دارند؛ مانند شاد بوم و موتور جست‌و‌جوی شادبین که این ابزار‌های مختلف باعث می‌شوند کاربران به طور متوسط روزی بیش از ۲۰ دقیقه از این نرم افزار استفاده کنند و ما به طور جدی در فضای مجازی در خدمت کاربران هستیم.

او گفت:‌ وزارت آموزش وپرورش نیز با دستور العمل‌های مختلف در حال تلاش است که آموزش مجازی را به عنوان بخشی جدا از آموزش رسمی استفاده کند؛ از معلمان و مدیران مدارس خواسته شده است که در این زمینه طرح فعالیت‌های خود را ارائه دهند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50957

ارسال نظر