سرما و برف در راه است

هواشناسی برای برخی نقاط استان‌های کردستان کرمانشاه لرستان، زنجان، همدان مرکزی قزوین اردبیل، شمال استانهای ایلام و خوزستان، گیلان، مازندران البرز، تهران، گلستان، خراسان های شمالی و رضوی، سمنان، قم شمال چهارمحال و بختیاری و اصفهان بارش باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در نقاط مرتفع و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی کرد.

سرما و برف در راه است

سازمان هواشناسی برای شهرهای شمالی کشور کاهش دما پیش بینی کرد.

طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط استان‌های کردستان کرمانشاه لرستان، زنجان، همدان مرکزی قزوین اردبیل، شمال استانهای ایلام و خوزستان، گیلان، مازندران البرز، تهران، گلستان، خراسان های شمالی و رضوی، سمنان، قم شمال چهارمحال و بختیاری و اصفهان بارش باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در نقاط مرتفع و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

چهارشنبه بارش در جنوب ایلام خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد اصفهان مرکزی قم استان خراسان رضوی و به صورت خفیف در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه در شمال شرق، شرق استانهای واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی نواحی مرکزی کشور، جنوب به برخی نقاط استانهای واقع در جنوب و شرق کشور و در شمال خلیج فارس و جمعه در شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش خواهیم داشت.

شنبه در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، گلستان و خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش بینی می شود. امروز در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد همراه با گردوخاک پیش‌بینی می شود. طی دو روز آینده شمال خلیج فارس و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 50452

ارسال نظر