برنامه آموزشی جدید در آموزش و پرورش

در آموزش ترکیبی توجه ویژه به آموزش حضوری شده است، ما از مزایای فضای مجازی استفاده می کنیم. کانون اصلی تربیت در مدرسه است. به هیچ‌وجه نباید مدرسه تعطیل شود.

برنامه آموزشی جدید در آموزش و پرورش

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: مهمترین نقطه ضعف ما درباره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بوده است.

حجت‌الاسلام لطیفی گفت: تجارب دوران کرونا بسیار متفاوت بود و یکی از مهمترین این تجربه‌ها  این است که مسئله فناوری و فضای مجازی را جدی بگیریم .

او ادامه داد: مهمترین موضوع در این مقطع این است که معلمان ما باور کردند که می توانند در این فضا حضور داشته باشند. محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است. یکی از نقاط اتکای آموزش ترکیبی آن است که به ‌معلم بتوانیم کمک کنیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزش ترکیبی توجه ویژه به آموزش حضوری شده است، ما از مزایای فضای مجازی استفاده می کنیم. کانون اصلی تربیت در مدرسه است. به هیچ‌وجه نباید مدرسه تعطیل شود.

او گفت: مهمترین نقطه ضعف ما در باره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بود. اگر می‌خواهیم رویکرد آموزش ترکیبی استمرار داشته باشد باید رویکرد و راهبرد ترکیبی آموزش را اشاعه دهیم.

کدخبر: 49375

ارسال نظر