خبر جدید از جاده چالوس| بسته شد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبر جدید از جاده چالوس| بسته شد؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی برای ایام پایانی هفته گفت: این محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا شنبه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی درنظر گرفته‌شده برای تردد موتورسیکلت‌ها ادامه داد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه تا ساعت شش روز شنبه هفتم آبان‌ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی نخواهد داشت.

شیرانی درباره محدودیت‌های ترافیکی درنظرگرفته‌شده برای خودروهای سواری گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور چالوس از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه چهارم و پنجم آبان‌ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج، میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهدبود.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ششم آبان‌ماه از کرج، میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهدبود.

شیرانی درباره محدودیت‌های ترافیکی درنظرگرفته‌شده برای خودروهای سواری در محور هراز اظهارکرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ششم آبان‌ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن، محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ورانندگی درباره محدودیت‌های ترافیکی مربوط به وسایل نقلیه سنگین گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس در محور کندوان کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد همه تریلرها همچنان ممنوع خواهدبود. تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم آبان‌ماه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم آبان‌ماه از محور هراز ممنوع است. حاملان سوخت و مواد فاسدشدنی از این محدودیت‌ها مستثنی هستند.

وی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور بستگی به افزایش حجم تردد در محورها خواهد داشت و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای این محدودیت‌ها لغو خواهد شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49290

ارسال نظر