باند حرفه‌ای سارقان در بوشهر منهدم شد

طی بازرسی از مخفیگاه سارقان و مال‌خر اموال سرقتی از قبیل انواع سیم‌های برق، پمپ‌های آب، لوله و اتصالات سرقت شده در ساختمان‌های نیمه کاره، دو دستگاه پیکور، یک دستگاه فرز، و مقادیری ابزار و یراق ساختمانی کشف شد.

باند حرفه‌ای سارقان در بوشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از انهدام باند پنج نفره سارقان در شهر چغادک و کشف ۲۳ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی ظهر سه‌شنبه اظهار داشت: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقین و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: مأموران کلانتری ۲۲ چغادک با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی، سرانجام موفق شدند چهار نفر سارق و یک نفر مال‌خر را شناسایی و با حکم قضائی در چند عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ صیادی در ادامه بیان داشت: طی بازرسی از مخفیگاه سارقان و مال‌خر اموال سرقتی از قبیل انواع سیم‌های برق، پمپ‌های آب، لوله و اتصالات سرقت شده در ساختمان‌های نیمه کاره، دو دستگاه پیکور، یک دستگاه فرز، و مقادیری ابزار و یراق ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: متهمان دستگیر شده در نهایت به ۲۳ فقره انواع سرقت در شهرستان بوشهر و شهرستان همجوار اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و بازسازی صحنه‌های سرقت، تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49058

ارسال نظر