انهدام یک باند خانوادگی مخوف در جنوب تهران

مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند به صورت بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

انهدام یک باند خانوادگی مخوف در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در رصد‌های اطلاعاتی، مطلع شدند ۲ خواهر و یک برادر با همکاری یکی از بستگانشان به صورت باندی به توزیع مواد مخدر در جنوب شرق تهران می‌پردازند.

وی ادامه داد:با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند به صورت بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت مواد فروشان ادامه یافت تا اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی در حالی که متهمان با خودروی پراید در حال جابجایی مواد مخدر بودند، دستگیر و در بررسی‌های بیشتر ۲۰ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48685

ارسال نظر