رونمایی از چندین دستگاه استوبوس و تاکسی به پایتخت

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی در هشتمین شنبه‌ امید و افتخار (فردا) خبر داد.

رونمایی از چندین دستگاه استوبوس و تاکسی به پایتخت

سید مجتبی شفیعی اظهار کرد: روز شنبه ۲۲ مهرماه جاری از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی سمند و سورن پلاس به صورت نمادین رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکصد دستگاه تاکسی به صورت نمادین در روز شنبه رونمایی خواهد شد. این رونمایی نمادین درحالی انجام می‌شود که با تاکسی‌های تحویل داده شده در روز شنبه رقم تاکسی‌هایی که از ابتدای امسال تحویل شده به ۲ هزار دستگاه می‌رسد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در واقع از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۲ هزار دستگاه تاکسی جدید تحویل رانندگان تاکسی‌ شده که این تعداد تا آبان ماه به ۲۸۰۰ دستگاه خواهد رسید.

شفیعی گفت:‌ تمام تاکسی‌های تحویل شده را سمند و سورن پلاس تشکیل می‌دهند که  تعویق در تحویل آنها به دلیل بروز مشکلاتی در شماره‌گذاری بود که در نهایت این موانع با هماهنگی‌هایی که شهرداری تهران صورت داد، رفع شد و خودروها شماره‌گذاری شده و به سامانه حمل و نقل شهری پیوستند.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46897

ارسال نظر