حجم ویدیو: 1.01M | مدت زمان : 00:01:58

تفسیرهای جنسی و توهین آمیز کارشناس تلویزیون از شعار «زن، زندگی، آزادی» / ویدئو

تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.

 حسین کچویان استاد دانشگاه تهران در شبکه افق تلویزیون "زن، زندگی، آزادی" را زیر سوال برد و خواست معترضان را «زن، فحشا، هرزگی» عنوان کرد."

تفسیر شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» از نظر مهمان برنامه صدا و سیما، حسن کچویان استاد دانشگاه تهران را ببینید.

حسن کچوپان؛ استاد دانشگاه در برنامه جهان‌آرا گفت: می‌خواهند جامعه ایران را نابود کنند. غرب ویران شده آنجا هم جهنم است. شعار‌ها فاشیستی است. این‌ها زن، فحشا، هرزگی و مرد، بی ناموسی، شهوت رانی می‌خواهند. رهبران این‌ها یک مشت نخود مغز بیمار و بدبخت هستند.

پیش از او حمید رسایی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی هم در تفسیر اعتراضات اخیر ایران گفته است:« فکر می کنید جماعت اقلیتی که در برخی خیابان‌ها روسری را روی دست می چرخانند دنبال چه هستند؟ خیلی از آنها خودشان هم نمی‌دانند اما آن طرف آب در یکی از تجمعات، واقعیت این جریان خودش را نشان داده. یکی لخت شده رفته روی بلندی و سخنرانی می‌کند. تمام حرفش این است که چرا در ایران نمی‌گذارند ما لخت بگردیم. تمام خواسته اینها از آزادی همین است، هر شب با یکی بخوابند و مثل حیوان بچَرند.»

منبع: فرارو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45335

ارسال نظر