درخواست یک کشور از همه ایران | به ما کمک کنید

مدیرکل انتقال خون فارس اعلام کرد که این استان نیاز مبرمی به همه گروه‌های خونی، به ویژه دو گروه خونی O و A دارد، لذا پذیرای اهداء کنندگان است.

درخواست یک کشور از همه ایران | به ما کمک کنید

مجید اکبرزاده، مدیرکل انتقال خون فارس اعلام کرد که این استان نیاز مبرمی به همه گروه‌های خونی، به ویژه دو گروه خونی O و A دارد، لذا پذیرای اهداء کنندگان است.

به گزارش عرشه آنلاین، اکبرزاده گفت: استان فارس و به ویژه شهر شیراز، مقصد بسیاری از بیماران نیازمند خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی است و به واسطه وجود مراکز درمانی و انجام عمل‌های جراحی، همواره باید دارای ذخایر خون و فرآورده‌های خونی مناسبی باشد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم به خون در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و با توجه به کاهش ذخایر انتقال خونی این سازمان، از مردم دعوت می‌شود که با حضور در پایگاه‌های موجود در سراسر فارس، نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در شیراز ۲ پایگاه در نشانی‌های آسیاب قوامی و میدان نمازی، همواره آماده پذیرش اهداء کنندگان خون است، گفت: در شهرستان‌های استان هم امکان مراجعه به پایگاه‌ها و اهدای خون فراهم است.

مدیرکل انتقال خون استان فارس خاطرنشان کرد: به واسطه موقعیت ویژه این استان و شهر شیراز در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، همواره شاهد حضور بیمارانی از سراسر کشور برای دریافت این گونه خدمات هستیم، بر همین اساس بانک خون این پایگاه همواره باید پاسخگوی نیازهای مراکز درمانی باشد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45226

ارسال نظر