زن کلاهبردار در مخفی‌گاهش به دام افتاد

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

زن کلاهبردار در مخفی‌گاهش به دام افتاد

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مدیر عامل یک شرکت صنعتی با طرح شکایت در پلیس آگاهی استان اذعان داشت، به دلیل مشکلات تحریم و قاعده بین المللی امکان واردات تجهیزات و موفق به تبادلات ارزی از کشور چین نمی‌شدم لذا با پرس و جو و تحقیق از کارشناسان و بعضی از بازرگانان به این نتیجه رسیدم که با واسطه گری می‌توان تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: نامبرده در ادامه از طریق یکی از شعبات بانکی با متهمه که خود را وارد کننده تجهیزات درمانی معرفی کرده بود آشنا و پس از جلب اعتماد در توافق صورت گرفته ۳۰ درصد معادل ۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب وی واریز اما پس از مدتی هیچ‌گونه اقدامی مبنی بر واردات تجهیزات درمانی توسط وی صورت نگرفته و متوجه کلاهبرداری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با استعلام از شرکت بازرگانی مربوطه و از دانشگاه علوم پزشکی و اداره ثبت شرکت‌ها مشخص شد مجوز شرکت متهمه چندین سال است که از درجه اعتبار ساقط و با دانشگاه علوم پزشکی بابت واردات تجهیزات درمانی هیچ‌گونه سابقه همکاری نداشته است.

سردار اسماعیلی تصریح کرد: سرانجام کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45027

ارسال نظر